Сприйняття компанії клієнтами і досвід, який споживачі отримують в магазинах або в інтернеті, мають вирішальне значення для успіху будь-якого бізнесу. Соціальне підприємництво не виняток, важливо вміти доносити цінність свого продукту та знати як ефективно його просувати.
На відкритій зустрічі в Українській Соціальній Академії будуть розповідати про ритейл як один з ефективних способів продажів та просування продукту. Будуть розглянуті питання:
- Що потрібно знати про майбутнього торгівельного партнера
- Як підготувати пропозицію до співпраці
- Яких умов співпраці варто очікувати
- Як підготуватись до продажів у цільових магазинах
Спікер: Nikolay Akhtirsky - співзасновник мережі магазинів подарунків по Києву та онлайн по всій Україні. Микола має досвід власного бізнесу з 2008 року, є професійним коучем . Разом з партнерами провів 26 масштабних фестивалів хендмейду та подарунків.
Вам буде корисна зустріч, якщо:
- Ви підприємство-виробник товарів широкого вжитку
- Ви виробляєте товари та плануєте розширити свої точки збуту
- Ви плануєте виробляти товари та розглядаєте різні варіанти продажів та просування
- Ви вже мали досвід співпраці з мережами та магазинами, проте у вас лишилась купа запитань
- Вам цікаво, як можна співпрацювати з мережею «Штуки»
Модератор зустрічі - Ірина Бондар, соціальна підприємиця, засновниця СП Майстерня нігтьової естетики IB-Nails та Ярмарку соціальних підприємств
Коли: 5 березня за адресою: вул. Стілецька 7/6
Час: 19.00-20.30
Вхід вільний за попередньою реєстрацією
www.social-academy.tilda.ws/0503
Коментарі