bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Засідання регіонального дискусійного клубу на тему «Прозора влада» (Сєвєродонецьк)
16.02.2018

20 лютого 2018 року в 13.00 у КМЦ. «Сіверський Донець» проводиться перше засідання «Регіонального дискусійного клубу». Дедлайн реєстрації - 19 лютого 2018 року.

Спікери:

1. Представник Департаменту масових комунікацій Луганської ОДА (за згодою);

2. Михайло Золотухін - учасник громадського партнерства «За прозорі місцеві бюджети!», менеджер проекту «Ефективні та доброчесні місцеві бюджети у 5-ти областях півдня и сходу України»; директор ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» (ФРММ);

3. Микола Шуліко - заст. директора «Громадського інституту розвитку регіональних ініціатив» (м. Сєвєродонецьк), регіональний експерт проекту «Ефективні та доброчесні місцеві бюджети у 5-ти областях півдня и сходу України».

Питання для обговорення:

  1. За результатами громадських моніторінгів - органи місцевого самоврядування Луганської області мають досить низькі рейтингові оцінки «відкритості і прозорості». Наприклад, в рейтингах:

«Прозорі міста» Transparency International Україна (для 100 найбільших міст України) Лисичанськ займає 92-е місце, Северодонецьк- - 73-е. Реліз рейтингу на https://ti-ukraine.org/projects/rozbudova-vidkrytosti-v-mistakh/ .

«Прозорість. Участь. Доброчесність. (ПУД)» громадського партнерства «За прозорі місцеві бюджети!» (для 29 міст України, включаючи усі обласні центри та м. Київ.), м. Cеверодонецк отримав 52 бали з 173 можливих (тобто рівень« відкритості » бюджетної інформації менш 30%). Реліз на http://probudget.org.ua/news/byudjetniy-protses-2018-regionalniy-vimir_516/ .

«Ефективні та доброчесні місцеві бюджети у 5 областях півдня та сходу України», Новопсковська ОТГ отримала 15 , м. Рубіжне отримав 10 а міста Лисчанськ і Северодонецьк отримали по 5 балів, з 125 можливих тобто всі місцеві громади Луганщини є лідерами антирейтинга доброчесності). На http://www.frgn.mk.ua/wp-content/uploads/2017/11/Zvit%20Brit.pdf .

2. Чи можна вважити, що результати громадського моніторингу є релевантними, об’єктивними та неформальними? В якій мірі органи місцевого самоврядування повинні враховувати рекомендації неурядових організацій? Яким чином місцевому органу влади краще визначити першочергові завдання та пріоритети?

3. Яким чином можна знайти методичні матеріали або приклади / кейси успішного досвіду для рекомендованих заходів з поліпшення відкритості та прозорості місцевої влади? 

4. Бюджетна інформація і значна частина документів, які рекомендують розміщувати в форматі «відкритих даних» не цікаві для пересічного громадянина, журналістів і більшості громадських організацій. Виникає питання «Навіщо органам місцевої влади виконувати такі рекомендації і для кого?». Більш того, при підготовці моніторингових програм часто використовується «не маркетинговий підхід» - тобто пропонується надавати «інформаційний продукт», який не має конкретного «покупця» або не враховує його запити.

Передбачена можливість дистанційної участі (через «Скайп» або “Messenger” Фейсбуку).

Організатори Дискусійного клубу будуть вдячні учасникам, якщо вони зможуть заздалегідь (до 15.00 19 лютого 2017 г.) підтвердити можливість участі в засіданні Дискусійного клубу на е-майл: [email protected].

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.