«Майкрософт Україна» запрошує студенток та випускниць ІТ-спеціальностей, ІТ-менеджерок, програмісток, а також випускниць інших професій, що планують розвивати кар’єру в ІТ, на подію «Girlz in ICT», яка відбудеться 18 квітня в Києві. Реєстрація за посиланням до 14 квітня 2016 року включно. Участь безкоштовна. Транспортні витрати не відшкодовуються.
Учасниці дізнаються:
Програма конференції буде розділена на три потоки, про які йдеться вище. Також учасниці зможуть дізнатися про емоційний Інтелект та soft skills, важливі для успіху в кар’єрі чи бізнесі. Захід буде цікавий для випускниць та студенток 4-6 курсу ІТ-спеціальностей, а також випускниць нетехнічних спеціальностей, які планують будувати кар’єру в ІТ, а саме: Інтернет речей, digital marketing та кодування в Azure.
Міжнародний «Girlz in ICT» щорічно проводиться в четвертий четвер квітня. Цей день започаткований для того, аби з гідністю оцінити інтереси та сильні сторони дівчат і стимулювати їх обирати професії в галузі інформаційно-комунікаційних технологій.
На сьогодні в Україні є високий потенціал жінок в ІТ, які становлять всього 9% від 100-тисячної сільноти розробників. Це світова тенденція, тому корпорація Microsoft проводить соціальну компанію #whatsnext з 8 березня по 28 квітня на підтримку рівності у кар’єрі в ІТ серед жінок.
Незважаючи на те, що жінки та чоловіки мають однакові можливості в плані вибору роду занять, як і раніше, поширене уявлення, що існують типово чоловічі і типово жіночі професії. Через це у молодих людей створюється упереджена картина майбутньої професії і враження обмеженого вибору фаху.
В результаті цього жінки недостатньо представлені в спеціальностях, пов'язаних із технікою та інформатикою (згідно з дослідженням «Портрет українського ІТ-спеціаліста» частка жінок в українських ІТ-компаніях в 2015 році становила 14%).
«Girlz in ICT» стимулює дівчат при виборі професії керуватися не стереотипами, а особистими інтересами і здібностями. Він заохочує інтерес до технологій, комп'ютерних наук, нового комунікаційного середовища і техніки, забезпечуючи дівчатам можливості встановлювати корисні контакти для їх майбутньої кар'єри й наслідувати приклад успішних жінок, що займають керівні посади.
Захід відбудеться у партнерстві з Ресурсним центром ГУРТ.
Коментарі