Соціальна реклама завжди розкривала найпотаємніші теми, примушувала глядача співчувати і замислюватися над своїм життям. У «Вікенду соціальної реклами» будуть представлені ролики, присвячені актуальним сьогодні питанням: боротьбі з палінням і зловживанню алкоголю, екології і охороні довкілля, безпеці на дорогах, толерантності, пропаганді здорового способу життя, СНІДу, насильству в сім’ї і сімейним цінностям, прояву людяності та іншим.
Кожен сеанс Вікенду відкриватимуть українські рекламні експерти, які поділяться досвідом створення ефективних соціальних кампаній. Спікер першого дня, 25 грудня, Світлана Лобанова, креативний директор Smartica/Skillers розповість про соціальний проект для UNICEF Україна, з яким команда агенції отримала срібло, бронзу і шорт-лист EffieAwardsUkraine2015, а також про світовий тренд digital-проектів. Спікери інших днів будуть оголошені пізніше.
Також упродовж Вікенду у фойє кінотеатру «Кінопанорама» буде представлена краща друкована соціальна реклама зі всього світу.
Дата: 25-27 грудня
Початок сеансу: 20:00
Місце: кінотеатр Кінопанорама
Вартість: 50 грн - передпродаж, 60 грн - у день проведення.
Кількість місць обмежена.
Детальніше читайте за посиланням.
Коментарі