bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Старт національної кампанії «Тиждень екологічного споживача-2012»
08.10.2012

Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86», за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з іншими партнерськими організаціями, розпочинає у жовтні 2012 р. практику проведення щорічних «Тижнів екологічного споживача» - тижневих концентрованих інформаційно-просвітницьких та адвокаційних кампаній, що мають на меті просування екологічно відповідального споживання в Україні.

Кожен «Тиждень екологічного споживача» фокусуватиметься на якомусь одному аспекті сталого споживання та включатимуть різнопланові заходи, спрямовані на різні цільові аудиторії - від пересічних споживачів до експертів та від бізнес-спільноти до органів влади: прес-конференції, експертні дискусії та діалоги зацікавлених сторін, вуличні та он-лайн акції, уроки в школах та багато іншого.

Цьогорічний «Тиждень» відбудеться під гаслом «Українцям – екологічно чисте прання!» і буде спрямований на зменшення споживання в Україні пральних порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР, що становлять загрозу для здоров’я споживачів та навколишнього середовища.

У той час як країни ЄС та Північної Америки давно усвідомили небезпеку, яку становлять пральні засоби старого покоління і заборонили їх продаж чи встановили серйозні обмеження на вміст фосфатів та ПАР, в Україні це питання залишається неврегульованим. Населення слабко обізнане із негативними наслідками використання пральних порошків із високим вмістом фосфатів та ПАР і при виборі засобів, як правило, орієнтується на ціну та обіцяні рекламою переваги товару. В свою чергу торгівельні мережі, не бачачи попиту на більш екологічні види порошків, не поспішають пропонувати покупцям альтернативи звичайним небезпечним пральним засобам.

Враховуючи комплексність проблеми, необхідно діяти різними каналами, взаємодіючи і з органами виконавчої влади, і з бізнесом та, звичайно, з громадянами.

Цілі кампанії:

  • Провести міжсекторальний діалог зацікавлених сторін із залученням представників профільних органів влади, громадянського суспільства, бізнесу, включаючи виробників та імпортерів пральних порошків, а також споживачів цієї продукції, для вироблення спільної стратегії скорочення споживання в Україні пральних порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР;
  • Спонукати Уряд України до прийняття законодавства, яке забороняє ввезення та виробництво в Україні порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР в якомога стисліші терміни;
  • Підвищити поінформованість громадян про шкоду для здоров’я та довкілля, які завдає використання пральних порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР, а також заохотити їх до екологічно-відповідального споживацького вибору;
  • Спонукати торгові мережі пропонувати споживачу більший асортимент пральних порошків з малим вмістом фосфатів та ПАР (до 5%), забезпечуючи належне інформування про переваги даних товарів (відповідне маркування, промо-акції тощо);
  • Заохотити формування кола соціально та екологічно відповідального бізнесу, що відмовляється від використання в своїй роботі порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР задля збереження здоров’я своїх працівників і клієнтів, а також захисту довкілля.

Протягом тижня планується проведення низки різноманітних заходів: прес-конференції, урочисті прийоми, зустрічі, тематичні уроки, круглі столи, вуличні акції й багато іншого в Києві та ще в 11 інших містах України, відповідно тематики дня кампанії.

Тематичні дні Тижня:

  • Понеділок, 8 жовтня – День партнерства (урочисті заходи з нагоди відкриття Тижня, зустріч з партнерами та волонтерами тижня)
  • Вівторок, 9 жовтня – День екологічного споживача зі шкільної парти (тематичні заняття у школах)
  • Середа, 10 жовтня – День он-лайн дії (надсилання заяв та пропозицій магазинам, компаніям, партнерам через Інтернет ресурси)
  • Четвер, 11 жовтня – День міжсекторального діалогу та співпраці (Круглий стіл за участю різних зацікавлених сторін)
  • П’ятниця, 12 жовтня – День екологічно дружнього бізнесу (відкриття інтерактивної мапи з відображенням компаній, що виступають за відмову від фосфатних порошків)
  • Субота, 13 жовтня – День екологічних покупок (зокрема молодіжна акція на Хрещатику «Захисти себе від хімічної небезпеки», акції біля магазинів «Ви ще перете з фосфатами?»)

ВЕГО «МАМА-86» сподівається, що популяризація екологічно відповідального споживання з використанням шведського досвіду «Зелених тижнів» («Тижнів екологічного споживача») допоможе українцям більш свідомо та відповідально підходити до щоденного споживацького вибору, а відтак сприятиме покращенню здоров’я населення та збереженню природи нашої країни. Запрошуємо усіх небайдужих приєднуватися до нашої кампанії!

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.