Всеукраїнська екологічна громадська організація «МАМА-86», за підтримки Шведського товариства охорони природи та у співпраці з іншими партнерськими організаціями, розпочинає у жовтні 2012 р. практику проведення щорічних «Тижнів екологічного споживача» - тижневих концентрованих інформаційно-просвітницьких та адвокаційних кампаній, що мають на меті просування екологічно відповідального споживання в Україні.
Кожен «Тиждень екологічного споживача» фокусуватиметься на якомусь одному аспекті сталого споживання та включатимуть різнопланові заходи, спрямовані на різні цільові аудиторії - від пересічних споживачів до експертів та від бізнес-спільноти до органів влади: прес-конференції, експертні дискусії та діалоги зацікавлених сторін, вуличні та он-лайн акції, уроки в школах та багато іншого.
Цьогорічний «Тиждень» відбудеться під гаслом «Українцям – екологічно чисте прання!» і буде спрямований на зменшення споживання в Україні пральних порошків з високим вмістом фосфатів та ПАР, що становлять загрозу для здоров’я споживачів та навколишнього середовища.
У той час як країни ЄС та Північної Америки давно усвідомили небезпеку, яку становлять пральні засоби старого покоління і заборонили їх продаж чи встановили серйозні обмеження на вміст фосфатів та ПАР, в Україні це питання залишається неврегульованим. Населення слабко обізнане із негативними наслідками використання пральних порошків із високим вмістом фосфатів та ПАР і при виборі засобів, як правило, орієнтується на ціну та обіцяні рекламою переваги товару. В свою чергу торгівельні мережі, не бачачи попиту на більш екологічні види порошків, не поспішають пропонувати покупцям альтернативи звичайним небезпечним пральним засобам.
Враховуючи комплексність проблеми, необхідно діяти різними каналами, взаємодіючи і з органами виконавчої влади, і з бізнесом та, звичайно, з громадянами.
Цілі кампанії:
Протягом тижня планується проведення низки різноманітних заходів: прес-конференції, урочисті прийоми, зустрічі, тематичні уроки, круглі столи, вуличні акції й багато іншого в Києві та ще в 11 інших містах України, відповідно тематики дня кампанії.
Тематичні дні Тижня:
ВЕГО «МАМА-86» сподівається, що популяризація екологічно відповідального споживання з використанням шведського досвіду «Зелених тижнів» («Тижнів екологічного споживача») допоможе українцям більш свідомо та відповідально підходити до щоденного споживацького вибору, а відтак сприятиме покращенню здоров’я населення та збереженню природи нашої країни. Запрошуємо усіх небайдужих приєднуватися до нашої кампанії!
Коментарі