7 травня 2025 року об 11:00 у пресзалі інформаційної агенції «Укрінформ», за адресою м. Київ, вулиця Богдана Хмельницького, 8/16, громадська організація «Життя» у партнерстві з Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) проведуть пресконференцію «Як просування новітніх тютюнових та нікотинових виробів впливає на поширеність нікотинової епідемії серед молоді – результати опитування».
Під час заходу буде представлено результати всеукраїнських опитувань, проведених КМІС на замовлення ГО «Життя», щодо поширеності вживання тютюнових та нікотинових виробів серед дорослого населення, ставлення до тютюнових виробів для нагрівання, а також впливу маніпулятивної реклами та маркетингу тютюнової індустрії на молодь. Учасники пресконференції обговорять необхідні кроки задля захисту дітей та молоді від залучення до вживання тютюнових та нікотинових виробів.
Під час пресконференції буде оголошено про старт національної інформаційної кампанії, розробленої у співпраці ГО «Життя» та Центру громадського здоров`я МОЗ України, «Яскраві вироби – темні наміри. Захисти молодь від тютюнових пасток», мета якої — продемонструвати оманливі маніпуляції тютюнової індустрії та сприяти ухваленню необхідних законодавчих змін задля захисту молоді від агресивного маркетингу тютюнових та нікотинових виробів.
До участі запрошені:
Модератор: Дмитро Купира – виконавчий директор ГО «Життя».
Довідково
В Україні найвищий показник поширеності вживання тютюнових виробів для електричного нагрівання (ТВЕН) спостерігається серед молоді віком 18-29 років, водночас молоде населення найбільше наражається на рекламу тютюнових та нікотинових виробів. Це, зокрема, свідчить про те, що маркетинг тютюнових компаній націлений саме на молодь. Нагадаємо, в Україні щороку від хвороб, спричинених вживанням тютюну, помирає понад 100 тисяч людей.
Коментарі