Дослідження ринку медіаграмотності (до 17.12.24 подайте інформацію про свої продукти)
Ініціатива “Як не стати овочем” зараз працює над розширенням бази продуктів з медіаграмотності (в рамках дослідження ринку). Такий аналіз дозволить зрозуміти поточну карту продуктів та напрацювати рекомендації для донорів та ініціатив щодо подальших кроків. Також зібрані дані розширять публічну базу “Фільтр”.
Звертаємося до вас з проханням до 17.12.24 надіслати дані по проєктам, які ви реалізували чи реалізуєте з 2020 року, і які спрямовані на формування медіаграмотності в українців.
Важливі документи для коректного подання інформації про проєкти:
Зверніть увагу: якщо ви не зможете надати інформацію щодо ваших продуктів до 17.12.2024, ми візьмемо її з відкритих джерел. Проте у такому випадку вона може бути неповною та/або неактуальною, оскільки лише ви як розробник володієте найточнішою та найповнішою інформацією щодо вашої продукції.
Якщо ви знаєте організації/експертів, які реалізовували проєкти з медіаграмотності з 2020 року, будь ласка, перешліть їм дану інформацію. Це допоможе сформувати максимально повну Базу продуктів України. Дякую.
У разі виникнення запитань чи уточнень, будь ласка, звертайтеся до Оксани Мороз ([email protected]).
Дослідження проводиться ГО “Інститут свідомого громадянства” (ініціатива “Як не стати овочем”), в рамках проєкту “з медіаграмотності і когнітивної стійкості”, що реалізується компанією Zinc Network за підтримки Міністерства закордонних справ, у справах співдружності та розвитку Великої Британії.
Коментарі