bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Peer learning event “Інтернет фандрейзинг: досвід практиків”
16.05.2011

26 травня 2011 року з 10.00 до 14.00 Український форум благодійників проводить peer learning event «Інтернет фандрейзинг: досвід практиків».

Мета заходу: проаналізувати вітчизняний досвід використання Інтернет технологій для збору благодійних пожертв та визначити можливості підвищення ефективності цього фандрайзингового інструменту.

Захід відбудеться в рамках просвітницької програми Форуму «НА ВЧИСЬ».

Основні питання, що будуть підніматися під час peer learning event:

  • основні кроки розробки фандрейзингового Інтернет-інструменту, завдяки якому планується залучення коштів;
  • запуск фандрейзингового Інтернет- інструменту: якою має бути інформаційна кампанія та PR супровід ініціативи;
  • механізм акумуляції та обліку благодійних пожертв, зібраних завдяки інтернет-фандрейзингу: яким чином благодійні пожертви можуть надходити до організації; яким чином проінформувати донорів, скільки пожертв вже зібрано, а скільки ще потрібно зібрати;
  • звітування благодійникам щодо використаних пожертв: особливості підготовки та розповсюдження звіту;
  • ефективність Інтернет фандрейзингу.

Під час заходу учасники зможуть детально ознайомитися із досвідом використання практики Інтернет-фандрейзинга наступних організацій:

  1. Фонд Святослава Вакарчука “Люди майбутнього”. Ініціатор соціальної ініціативи «3D-Проект: Dумай! Dій! Dопомагай!», спрямованої на вирішення проблеми комп’ютеризації дитячих будинків, створення мережі волонтерів для неформальної освіти дітей-сиріт та формування культури благодійності загалом. Проект передбачає залучення ресурсів на свою реалізацію через Інтернет сайт.
  2. CAF Росія. CAF Росія реалізує програму БЛАГО.РУ — сайт, котрий розміщує інформацію про благодійні організації та збирає пожертви на їх діяльність. На сайті можна знайти новини про учасників проекту та інформацію про те, що їм вдалося зробити завдяки зібраним коштам.
  3. Фонд «Соціальне партнерство». Фонд в цьому році презентува Соціальну біржу ресурсів (СБР) - портал, де благодійні фонди, громадські організації, бізнес-структури та фізичні особи з різних куточків світу можуть розміщувати інформацію про ресурси, що в них у надлишку або якими вони можуть вільно ділитися чи обмінюватися.
  4. Партнерство “Кожній дитині”. У 2010 році Партнерство “Кожній дитині” започаткувало акцію «Книжка про мене — створимо разом» і звернулося до благодійників із проханням допомогти у виданні альбомів для дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківської опіки. Гроші на книжку Партнерство збирало як триційним способом - на банківський рахунок, так і електронним способом на сайті. Новини про хід збору коштів повідомлялися всім прихильникам через соціальну мережу Facebook та Twitter.
  5. Міжнародний благодійний Фонд «Планета взаємодопомоги». Фонд створив одноіменний портал, на який благодійна організація чи фонд може надіслати інформацію про ініціативу, проект, програму, яка потребує додаткового фінансування. Сайт орієнтований на широкий загал благодійників, через який вони можуть фінансово підтримату ту програму, яка є найбільш актуальною для них.
  6. www.detdom.info – Інтернет сайт, який допомагає зустрітися тим хто хоче допомогти і тим, кому ця допомога так необхідна.

Учасники заходу: представники (керівники, менеджери, координатори проектів/програм, спеціалісти із зв’язків з громадськістю та залучення ресурсів) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітники бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватні благодійники тощо.

Під час заходу учасники матимуть можливість поділитися власним досвідом щодо використання Інтернет технологій для фандрейзингу; розказати власні історії, які як надихають, так і допомагають проаналізувати помилки.

Умови участі у заході: Члени Українського форуму благодійників: 1 особа від організації - участь безкоштовна; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 50,00 грн.

Інші учасники, які не є членами Українського форуму благодійників: 1 особа від організації – 100,00 грн.; кожна наступна особа - реєстраційний внесок 75,00 грн.

Кошти, зібрані під час реєстрації, будуть спрямовані Українським форумом благодійників на створення інформаційної бази Форуму з питань благодійництва, зокрема на придбання спеціалізованої літератури.

Час та місце проведення: 26 травня 2011 року, з 10.00 до 14.00 (початок реєстрації о 9.30) Адреса: приміщення Асоціації Єврейських організацій та громад України (ВААД) м. Київ, вул. Волошська 8/5 (м. Контрактова площа, 5-ий корпус Києво-Могилянської Академії, підвальне приміщення).

Реєстрація: Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 24 травня 2011 року на електронну адресу [email protected] або на факс (044) 425 92 95.
У зв’язку з обмеженою кількістю місць, реєстрація для участі у peer learning event обов’язкова. Члени Українського форуму благодійників та представники організацій, що подали свої реєстраційні заявки першими, матимуть перевагу.

Більш детальну інформацію про захід можна отримати за телефоном 066 767 63 51, контактна особа Дар’я Непочатова, керівник програм Українського форуму благодійників.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.