bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ГО «Інститут свідомого громадянства» проводить дослідження ринку медіаграмотності в Україні
04.11.2024

ДОЛУЧАЙТЕСЯ до ДОСЛІДЖЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО РИНКУ МЕДІАГРАМОТНОСТІ

ГО “Інститут свідомого громадянства” (ініціатива “Як не стати овочем”) проводить дослідження ринку медіаграмотності в Україні, яке триватиме з жовтня 2024 по квітень 2025 року.
Ціль проєкту - пошук потенціалу та вузьких місць ринку. Для збільшення ефективності ініціатив, донорів та держави з формування стійкості українців перед інформаційними загрозами, що зростають.

Дослідження складається з двох частин:

  • аналіз продуктів проєктів та ініціатив, які працюють над формуванням медіаграмотності українців (навчальні курси, блоги, ігри, книги і тд).
  • аналіз вузьких місць та потенціалу ринку. Формування векторів розвитку продуктової лінійки, інструментів просування, цільових сегментів тощо.

Усе це у співпраці з понад 70 провідними експертами від ініціатив, донорів, держави, медійників, блогерів, бізнесу, психологів, військових, ветеранів, соціологів і тд.

За результатами дослідження планується посилити постійний майданчик на базі платформи Національного проєкту з медіаграмотності Фільтр для координації зусиль учасників ринку та підвищення їхньої ефективності.

Результати дослідження будуть презентовані весною 2025 року.

Команда проєкту звертається до всіх ініціатив, які з 2020 року реалізували чи реалізують проєкти, що спрямовані на формування медіаграмотності в українців - долучайтеся до дослідження та надайте інформацію про свої продукти.

Будь ласка, заповніть форму і ми згодом надішлемо вам деталі щодо подання інформації про ваші продукти.

Зверніть увагу, що заклик стосується:

  • донорів, які фінансували проєкти з медіаграмотності (з 2020 року)
  • ГО та організацій, які реалізовували проєкти з медіаграмотності (з 2020 року)
  • медіа (національних та регіональних), які реалізовували проєкти з медіаграмотності (з 2020 року)
  • експертів, блогерів, які реалізовували проєкти з медіаграмотності (з 2020 року) у соціальних мережах чи інших форматах

Дослідження проводиться ГО “Інститут свідомого громадянства” (ініціатива “Як не стати овочем”), в межах проєкту “з медіаграмотності і когнітивної стійкості”, що реалізується компанією Zinc Network за підтримки Міністерства закордонних справ, у справах співдружності та розвитку Великої Британії.

Із питаннями щодо дослідження, будь ласка, звертайтеся до менеджерки проєкту Оксани Мороз: [email protected]

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ

Експертна Рада проєкту:

1.    Gillian McCormack (Internews Network)
2.    Валентина Аксьонова (UNDP)
3.    Марина Безкоровайна (FCDO)
4.    Аліна Бондарчук (ЦПД)
5.    Тетяна     Кіпіані (Superhumans Center)
6.    Роман Кіфлюк (IMS)
7.    Ярина Ключковська (незалежна експертка)
8.    Ольга Кравченко (Фільтр)
9.    Наталія Лигачова (Детектор медіа)
10.    Рена Марутян (професорка)
11.    Таня Микитенко (блогерка)
12.    Оксана Романюк (ІМІ)
13.    Альона Романюк (Нота Єнота)
14.    Ігор Соловей (ЦСК)
15.    Марина Дорош (IREX)
16.    Тетяна     Трощинська (Суспільне)
17.    Любов     Цибульська (незалежна експертка)
18.    Ярослав Юрчишин (народний депутат, голова комітету з питань свободи слова)

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.