bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Чи обізнані стейкхолдери щодо соціальної відповідальності?
12.11.2008

14 листопада 2008 року об 11.00 відбудеться прес-конференція за темою «Презентація дослідження щодо обізнаності різних груп стейкхолдерів із корпоративної соціальної відповідальності (КСВ) і міжнародного стандарту із соціальної відповідальності ІSО 26000 в Миколаївській області».

Дослідження було проведено Центром розвитку КСВ в рамках проекту «ІSO 26000 – в регіони», підтриманого Фундацією «Східна Європа» і компаніями СКМ, РУСАЛ, ФОКСТРОТ.
Відмінною рисою презентованого дослідження є виявлення розуміння і впровадження КСВ серед державних і недержавних інституцій, бізнес-організацій, профспілок і організацій споживачів, дослідницьких інституцій в Миколаївській області, а також запропонована стратегія щодо розвитку КСВ в регіоні.

У презентації дослідження братимуть участь представники органів влади та місцевого самоврядування, Лілія Родина, голова Миколаївського прес-клубу реформ, Дмитро Мурашко, директор Центру соціальних програм компанії РУСАЛ, Марина Саприкіна, директор Центру розвитку КСВ, керівник проекту «ІSO 26000 – в регіони».

Під час прес-конференції будуть отримані відповіді на наступні запитання:

  • Як розуміють КСВ представники держави, бізнесу, суспільства?
  • Чому іноді не вдається побудувати діалогу між усіма групами зацікавлених сторін із розвитку та впровадження соціальних проектів?
  • Як вплинув Глобальний Договір ООН на рівень знань і сприйняття соціальної відповідальності та ISO 26000?
  • Звідки отримують інформацію з питань соціальної відповідальності? Чи достатньо наявної інформації з КСВ?
  • Чи потрібні тренінги і навчальні програми з КСВ?
  • Які регіональні особливості розвитку КСВ?

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.