bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

I Міжнародна конференція “Футбол як бізнес”
30.09.2009

Перша українська компанія в галузі спортивного менеджменту Sport-Agent Ltd. (Україна), Інноваційно-освітня компанія RMA, Державний університет управління (Росія) та ДП “Українські газони” (Україна) організовують I Міжнародну конференцію “Футбол як бізнес”.

Ключові завдання Конференції:

  • Надати оптимальні стратегії розвитку футбольних клубів у період кризи
  • Розкрити ефективні схеми керування футбольними клубами
  • Дати алгоритм залучення футбольними клубами фінансових коштів
  • Розкрити способи ефективного використання стадіонів і спортивних споруд
  • Розкрити ефективні схеми взаємодії футбольних клубів з телебаченням
  • Ознайомити із зарубіжним досвідом (Англія, Іспанія, Росія) практичного маркетингу у футболі
  • Ознайомитися з технологіями вирощування й утримання натурального трав’яного газону.

Учасники:

  • Топ-менеджери, маркетологи, рекламісти, бренд- менеджери футбольних клубів, спортивних клубів;
  • Представники громадських організацій;
  • Представники бізнес-компаній;
  • Представники ЗМІ.

Детальніше

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.