14 листопада, у Луганську, пройде Міський Форум Культури «Культурна карта Луганська - нові перспективи, нові підходи». Митці і культуртрегери , активісти громадських організацій та ініціативних груп , представники місцевого самоврядування та творчих спілок, адміністрація міських установ культури і кластерів креативного бізнесу зберуться, щоб по-новому подивитися на культурну політику міста.
Основна мета Форуму - налагодити співпрацю закладів культури з громадськими організаціями, ініціативними групами та творчими спілками Луганська. Нові економічні та геополітичні реалії кинули виклик традиційній розстановці культурних сил в Луганську. Ключові гравці офіційної та альтернативної культури готові зробити крок до зближення, щоб разом зробити крок у інтеркультурне майбутнє.
«Настав час прислухатися до голосу громадськості - як в особі її представників з числа цивільних активістів, так і до рядових жителів, які мають бути залучені до обговорення культурних проблем міста. Місцева влада повинна враховувати реальні культурні потреби городян, підтримувати ідеї культурного розмаїття для перетворення Луганська в територію комфортну і сприятливу для розвитку всіх громадян», - пояснює один з ініціаторів Форуму поет Ярослав Мінкін .
Організаторами Форуму виступають Управління культури Луганської міської ради та Літературне угруповання «СТАН ». Дуже важливо, що офіційні структури охоче пішли на зустріч молодим представникам сучасної та неформальної культури.
Важливо відзначити, що Міський Форум Культури став логічним продовженням кампанії «Культурна карта Луганщини», спрямованої на демократизацію культурного життя в місті та залучення культурних інституцій, творчої інтелігенції, бізнесу та громадськості до формування культурної політики Луганська.
У 2012 році Літературним угрупованням « СТАН» та низкою інституцій громадянського суспільства за підтримки Європейського культурного фонду ( ECF ) та Центру культурного менеджменту було проведено дослідження потреб споживачів культури і потенціалу культурних організацій, подій і персоналій міста.
Наступним етапом кампанії стало створення в 2013 році коаліції громадських організацій «Суспільне управління культури » і створення лінії соціальної реклами « Культура - це ти», реалізованої за підтримки Представництва Фонду Генріха Бьолля в Україні.
«Культурна карта Луганська пов’язана з переосмисленням міської ідентичності Луганська як індустріального центру. Місту необхідно нове обличчя, яке було б привабливим для зовнішнього світу і для самих луганчан. Тому ми вважаємо, що головний ворог Луганська - це впевненість у тому, що в ньому немає нічого цікавого», - вважає письменник і публіцист Костянтин Скоркін.
Для участі у Форумі необхідно заповнити заявку і підготувати двохвилинну презентацію роботи вашої установи / організації / союзу / групи ( 5 слайдів у програмі PowerPoint). Заявки слід подавати в електронному вигляді на адресу: [email protected], [email protected]. Кінцевий термін подачі заявки - 10 листопада 2013 року.
Коментарі