bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

ІІІ Всеукраїнський фестиваль педагогічних ідей “Мій особистісно зорієнтований урок”
31.03.2013

17-18 квітня 2013 року у місті Новограді-Волинському відбудеться ІІІ Всеукраїнського фестивалю педагогічних ідей «Мій особистісно зорієнтований урок» Проблемна тема фестивалю: “Становлення суб’єктності учня-читача в умовах особистісно зорієнтованого навчання”.

Мета: з’ясування теоретичних основ формування школяра як суб’єкта навчальної, в т.ч. читацької, діяльності; узагальнення практичних напрацювань з проблеми; окреслення подальших перспектив теорії і практики особистісно зорієнтованого навчання; стимулювання творчого, інтелектуального, духовного розвитку педагогів.

Основні цілі:

  • з’ясування сутності, змісту основних складників проблеми становлення школяра як суб’єкта діяльності;
  • визначення перспективних методик, технологій, шляхів розв’язання проблеми;
  • обмін практичним досвідом формування учня-читача;
  • аналіз стану впровадження особистісно зорієнтованого навчання у практику роботи загальноосвітньої школи;
  • виявлення ініціативних, творчо працюючих педагогічних працівників (учителів, науковців, управлінців, представників вищої школи і методичних служб), які вибудовують діяльність на засадах особистісно зорієнтованого навчання, готові долучитися до апробації технології ОЗОН у своїй практиці, і налагодження співпраці між ними;
  • популяризація ідей особистісно зорієнтованого навчання, розширення кола його прихильників;
  • підвищення педагогічної майстерності учасників фестивалю.

У програмі Фестивалю:

  • презентація творчих напрацювань учасників фестивалю з питань особистісно зорієнтованого навчання;
  • проведення відкритих уроків;
  • презентація видавництв;
  • дискусійна трибуна (“Психолого-педагогічні основи становлення особистості як суб’єкта діяльності”; “Розвиток читацького “Я” школяра як методична проблема”; “Зарубіжний досвід формування суб’єктності учнів основної і старшої школи”);
  • робота проблемних лабораторій.
  1. Система роботи вчителя-словесника з проблеми формування суб’єктності учня-читача.
  2. Формування загальнонавчальних умінь учня основної школи.
  3. Оцінювання в умовах особистісно і компетентнісно зорієнтованого навчання.
  4. Проектна діяльність як засіб формування самостійності учня-читача.
  5. Застосування елементів дебатних технологій як засобу формування критичного мислення школярів.Робота з компетентнісно зорієнтованими завданнями на уроці літератури.
  6. 7. Формування суб’єктності учня-читача на уроках історії, іноземної мови, предметів фізико-математичного і природничого циклу.
  7. 8. Організація роботи навчального закладу і методичних служб із забезпечення формування школяра як суб’єкта діяльності.

Заявку  на  участь  надсилайте  на  електронні  адреси  [email protected],  [email protected] із зазначенням теми листа – «Фестиваль».

Форма заявки:

Прізвище, ім’я, по батькові

 

Місце роботи, посада, науковий ступень, звання

 

Адреса

 

Контактний телефон, E-mail

 

У рамках фестивалю планую

 

Взяти участь у роботі проблемної лабораторії (вказати назву)  __________________________ і презентувати власний досвід з проблеми (зазначити форму: методична розробка, відео уроку, слайд-шоу тощо)

Прізвище, ім’я, по батькові, факс, E-mail, поштова адреса посадової особи для надсилання запрошення (якщо потрібно) 

 

Організатори фестивалю з вдячністю приймуть усі конструктивні міркування і пропозиції щодо змістовного наповнення фестивалю та будь-яку допомогу у його проведенні.

 

Контакти

  • Павло ЛІНЕВИЧ
  • Інформаційно-методичний центр міста Новограда-Волинського
  • [email protected]
  • 066-817-94-09

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.