23 березня 2012 року у Києві відбудеться ІІІ конференція «Нові медіа - нові можливості», яку традиційно організовує Незалежна Асоціація телерадіомовників.
Цього року організатори конференції тему new media детально розглянуть через призму європейської практики.
Так, головним гостем заходу стане інтернет-гуру з Естонії – Ліннар Віік, один з головних практиків інтернет-комунікацій в Естонії, автор понад 120 статей про інформаційне суспільство, колишній радник Прем’єр-міністра Естонії з питань інформаційних та комунікаційних технологій.
На конференції Ліннар Віік виступить із темою «Інформаційні технології у Східній Європі. Тенденції і зміни у споживанні інформації – прогноз на найближчі роки».
Програма конференції «Нові медіа - нові можливості» складається із трьох основних тематичних секцій. У першій з них, а саме «Бізнес new media» хедлайнером виступить Марсель Ваас - член правління словацької компанії Piano Media, яка 2 травня 2011 року вперше в Європі запровадила платний доступ до онлайн-новин групи найпопулярніших газет Словаччини.
Тему прибутків при переході в онлайн-формат з точки зору радіо розкриє німецький фахівець Бернхард Бахнерс, керуючий директор rad.io / radio.de – лідер серед радіо-платформ в Інтернеті у Німеччині.
Про український досвід та практику платного контенту в Інтернеті, онлайн-рекламу та монетизацію соціальних мереж розкажуть:
У другій секції конференції «Нові медіа – нові можливості», а саме «Аудиторія new media», українські спеціалісти ділитимуться дослідженнями про сучасних інтернет-користувачів. Зокрема, про аудиторію радіо в Інтернеті розповість Ольга Росманова, директор департаменту медіа-досліджень компанії GfK.
Портрет користувача соціальних медіа в Україні змалює Олексій Бакун, виконавчий директор компанії Gemius.
Про ринок аплікацій для доступу в Інтернеті, про їх особливості та практичність розповість Анна Юрченко, директор з маркетингу компанії Stanfy.
Загальну характеристику українських інтернет-користувачів дасть Олександр Красновський, керівник напряму маркетингових досліджень КМІС (Київський Міжнародний Інститут Соціології).
Третя, завершальна секція конференції, а саме «Нова медіа-конвергенція», складатиметься із двох частин.
У першій з них, Домінік Ухліг, веб-редактор одного з найпопулярніших польських видань Gazeta Wyborcza, розповість про інтерактивне життя електронної газетної публікації в Інтернеті. Про новий, сучасний формат інтерактивного спілкування в мережі за допомогою відео розкаже Олексій Семенов, генеральний продюсер SAY-TV. Доповнить тему відео в Інтернеті, зокрема обґрунтує різницю між онлайн та оффалайн форматами Олександр Клейменов, директор компанії Wantmore.
Завершить секцію «Нова медіа-конвергенція», а відтак і саму конференцію, панельна дискусія на тему «Онлайн ефір: мотивація та мета Інтернет-трансляції». Участь у ній візьмуть практики українського телепростору в Інтернеті:
Традиційно конференція «Нові медіа – нові можливості» відбудеться у конференц-залі готелю Radisson Blu (м. Київ, вул. Ярославів Вал, 22).
Участь у конференції становить 400 грн з особи (до 19 березня 2012 року) та 600 грн (з 20 березня 2012 року).
Участь для членів НАМ – безкоштовна.
Зареєструватися на конференцію, а також детальніше ознайомитися із програмою та спікерами можна тут.
Конференція відбувається за підтримки Ради Європи, та проекту “У-Медіа” міжнародної організації Інтерньюз Нетворк за фінансової підтримки АМР США.
Коментарі