bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на розробку навчальних кейсів
12.01.2011

Інститут лідерства та управління Українського католицького університету оголошує конкурс на розробку навчальних кейсів та запрошує поділитися досвідом успішних практик щодо сфери управління неприбутковими організаціями.

Головною метою конкурсу є збір та поширення кейсів на основі повчальних практик у сфері управління неприбутковими організаціями.

Терміни проведення конкурсу

На конкурс розроблені кейси необхідно надіслати до 13 березня 2011 року на електрону адресу [email protected]. Після чого кейси будуть розглядатися організаційним комітетом та експертами програми Управління неприбутковими організаціями Інституту лідерства та управління УКУ. З-поміж них буде визначено 6 найкращих кейсів, за які автори отримають фінансову винагороду. 28 березня 2011 року буде повідомлено про переможців.

Обґрунтування

У демократичній державі інститути громадянського суспільства відіграють надзвичайно важливу роль і є основною альтернативою у забезпечені великої кількості суспільних благ. Тому питання їх ефективного управління, що включає в себе розвиток людського потенціалу, управління фінансовими та матеріальними активами, кооперація з зовнішнім середовищем, фандрейзинг та ін., стає все актуальнішим. Відомо, що неприбутковий сектор має свою специфіку діяльності, залежить від традицій політичного та культурного розвитку країни, рівня соціального діалогу та законодавчого регулювання даної сфери. На сьогоднішній день навчальні програми з напрямку управління неприбутковими організаціями, що існують в Україні, в основному базуються на іноземних практиках та кейсах. Назріла нагальна потреба впровадити дисципліни з вивчення теорії та особливо практики з українського досвіду управління даної сфери. Збірка кейсів слугуватиме важливою навчальною основою для цієї мети.

Методологія

Кейси повинні бути написані за подібною структурою, що подана нижче та мають стосуватися наступних напрямків:

  • Розвиток громади
  • Управління людським потенціалом у неприбуткових організаціях
  • Фандрейзинг
  • Маркетинг, PR та комунікації

Автори кейсів

Кейси писатимуть представники НДО, фахівці неприбуткового сектору України.

Очікувані результати конкурсу

Збірка навчальних кейсів для викладачів з управління, використана під час навчання на програмі Управління неприбутковими організаціями УКУ та поширена серед інститутів громадянського суспільства.

Що таке кейс? Практичні поради щодо його написання

Кейсом вважається інноваційне рішення організації у стратегічному контексті, що позиціонує цілі та умови середовища, які впливають на рішення. Сутність методу кейс-стаді полягає в активному процесі обговорення або вирішенні конкретної задачі, коли слухачі закріплюють теорію прийняття управлінських рішень на реальних ситуаціях.

Типовий кейс – це опис проблеми, що з’явилася в організації, суперечливе питання разом з фактами, думками. Це інструмент, завдяки якому в навчальну аудиторію переноситься частина реального життя, реальна ситуація, що виникла в ході діяльності, над якою треба самостійно попрацювати й представити обґрунтоване рішення, проводиться дискусія між викладачем і слухачами, створюється атмосфера прийняття обґрунтованого рішення. Кейс (від англійського «case» – ситуація) – це реальні й докладно описані ситуації з практики разом із причетними до ситуації супутніми фактами, думками (від яких залежить її вирішення). Кейси, зазвичай підготовлені у письмовій формі й складені виходячи з досвіду реальних людей, містять у собі водночас спеціалізований навчальний матеріал, що включає кейс (текстовий опис подій), інструкцію по роботі з даним кейсом, рекомендації з використання кейса та спеціальну технологію використання цього матеріалу в процесі навчання.

Кожна з проблем (ситуацій), які розглядаються в кейсі, має відповідати наступним умовам:

  • По-перше, кейси повинні бути правдивими, реалістичними, однак, в той же час, не обтяженими деталями, бути за тематикою пов’язаними з управлінням. Відповідні дані мають бути як прямого, так і непрямого характеру, бути спрямованими на те, щоб провести аналіз та обговорити специфічну управлінську ситуацію. Добрим вважається кейс, який відповідає десяти характеристикам якісного кейсу: бути вміло розказаною історією, стосуватися важливої управлінської проблеми, описувати драматичну ситуацію з прийняттям критичного управлінського рішення, містити конкретні порівняння, надавати можливість для узагальнення висновків, мати центрального героя, давати змогу оцінити ефективність вже прийнятих управлінських рішень, бути оптимальним за розміром, містити оптимальний обсяг інформації.
  • По-друге, ситуаційні вправи пропонують розгляд феноменів, з якими, як правило, стикаються працівники організації, а саме: причини та наслідки управлінських дій, мотивація та мораль працівників; структура та політика, які визначають діяльність органу чи організації; наслідки специфічних управлінських стилів; взаємодія програм аналізу та програм політики; наслідки заходів щодо діяльності та фінансового контролю на поведінку людини та групи людей; інші передбачувані та непередбачувані фактори організаційного життя.
  • По-третє, кейси вдосконалюють практичні навички; спрямовують на пошук відповідних шляхів, можливих реакцій на управлінські ситуації, використання специфічних інструментів та понять. Навчання за допомогою кейсів розвиває здатність аналізувати, уникати помилок, які часто виникають в управлінському контексті.

Детальніший опис практичних порад щодо написання кейсів можна прочитати на веб сторінці програми Управління неприбутковими організаціями ІЛУ УКУ в розділі Конкурс на розробку навчальних кейсів.

 

Контакти

  • Олена Мишковська
  • Інститут лідерства та управління Українського католицького університету
  • [email protected]
  • 066 766 00 58

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.