IFES Україна шукає агенцію для проведення ґендерного аналізу

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) планує узагальнити найкращі практики з просвіти виборців та підготувати посібник з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців.

У зв’язку з цим IFES Україна шукає постачальника послуг, який зможе розробити методологію та провести ґендерний аналіз кампаній з просвіти виборців для різних цільових аудиторій та напрацювати перелік рекомендацій, враховуючи розробку меседжів і візуальних образів, які можуть бути використані різними зацікавленими сторонами для розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців.

 Цільовими аудиторіями для кампаній є: молоді виборці (16-24 роки), літні люди, внутрішньо переміщені особи, виборці з тимчасово окупованих територій, ветерани АТО, люди з інвалідністю, представники етнічних груп та українці, що проживають за кордоном.

 Період проведення дослідження та розробка рекомендацій: з 10 грудня 2019 року по 30 січня 2020 року.

Очікується, що обраний підрядник надасть наступні такі послуги:

  1. Огляд звіту фокус-групового дослідження проведеного IFES Україна з різними цільовими аудиторіями щодо отримання інформації про вибори (буде надано за запитом);
  2. Розробка методології для ґендерного аналізу кампаній з просвіти виборців в Україні;
  3. Проведення серії фокус-груп та / або експертних інтерв’ю на основі розробленої методології з метою оцінки необхідності в інформації щодо виборів, її формату та каналів розповсюдження для забезпечення її позитивного сприйняття всіма цільовими аудиторіями (1 фокус-група та / або 1 інтерв’ю експерта з представником кожної групи);
  4. На основі результатів дослідження та керуючись найкращими міжнародними практиками щодо ґендерних питань та інклюзії, перегляд і аналіз матеріалів та заходів з просвіти виборців в Україні, проведених протягом останніх президентських та парламентських виборів;
  5. Надання рекомендацій щодо розробки ґендерно-чутливих повідомлень та зображень для різних цільових аудиторій, які варто враховувати при плануванні та реалізації кампаній з просвіти виборців;
  6. Підготовка аналітичного звіту з основними результатами дослідження та рекомендаціями, які можуть бути використані для розробки ґендерно-чутливих повідомлень та візуальних образів різними зацікавленими сторонами для подальшої розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців. 

ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ РОБОТИ:

  • Затверджена методологія для ґендерного аналізу кампаній з просвіти виборців та підвищення обізнаності населення в Україні щодо виборчої тематики;
  • Опитувальник для проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Графік проведення фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю з зазначенням локацій;
  • Аудіо запис проведених фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Детальний звіт з методологією фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Посібник з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців, які можуть бути використані різними зацікавленими сторонами під час розробки та впровадження кампаній з просвіти виборців.

 ВИМОГИ до потенційних підрядників:

  • Мінімум 3 роки попереднього досвіду проведення подібних досліджень;
  • Мінімум 3 роки досвіду роботи з ґендерною тематикою;
  • Розуміння діяльності з просвіти виборців і підвищення обізнаності громадськості у виборчих питаннях;
  • Здатність розробити рекомендації на базі проведеного дослідження;
  • Надання можливості представнику IFES бути присутнім на фокус-групових досліджень та/або експертних інтерв’ю;
  • Бути  офіційно зареєстрованою юридичною чи фізичною особою-підприємцем.

ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЩОДО НАДАННЯ ПОСЛУГ повинна містити наступне:

  • Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником;
  • Короткий опис пропозиції, включаючи:
  1. Повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця, від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;
  2. Свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;
  3. Повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника – не застосовується для фізичних осіб);
  4. Рік початку бізнесу;
  • Технічну пропозицію відповідно до визначеного обсягу робіт, яка повинна містити запропоновану методологію дослідження та покроковий план виконання всього обсягу робіт;
  • Цінову пропозицію на проведення дослідження та підготовки посібника з рекомендаціями для розробки та впровадження ґендерно-чутливих кампаній з просвіти виборців;
  • Принаймні 3 приклади проведення подібних досліджень з напрацюванням рекомендацій;
  • Приклади попереднього досвіду в ґендерній тематиці.


Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Поліщук на адресу kmakhova@ifes.org  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на mpalamarchuk@ifes.org  до 10:00 02 грудня 2019 року за київським часом.Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ написання Путівника з просвіти виборців» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

 IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.

Контакти

  • kmakhova@ifes.org
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.