bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс молодіжних проектів соціальної реклами в Дніпропетровську
28.02.2010

У Дніпропетровську стартував конкурс проектів соціальної реклами на участь у міському молодіжному фестивалі соціальної реклами.

Місія: включення соціальної реклами в процес формування громадянського суспільства через залучення молоді до її створення та розповсюдження.

Завдання фестивалю:

  • викликати інтерес молоді та інших груп громадськості до соціальних проблем життя суспільства;  
  • виявити пропозиції творчої молоді з формування позитивного образу людини, ставлення до всього навколишнього і шляхів його досягнення в сучасному суспільстві;
  • включити в процес виробництва та розповсюдження соціальної реклами різні групи громадськості: студентів профільних спеціальностей, активну і творчу молодь, працівників адміністрації, бізнесменів, представників неурядових організацій, ЗМІ та ін;  
  • реалізувати освітню програму, спрямовану на навчання фахівців зі створення соціальної реклами;  
  • забезпечити регіон якісною соціальною рекламою, яка зачіпає його актуальні проблеми;

Учасникамм можу бути усі зацікавлені особи, віком до 30 років, і що надають до участі у фестивалі оригінал власного твору, створеного на задану тематику:

  • формування здорового способу життя;  
  • профілактика соціально-небезпечних хвороб у молодіжному середовищі та ВІЛ-інфікції;
  • формування толерантного ставлення у суспільстві;
  • протидія торгівлі людьми;
  • усвідомлена підготовка молоді до сімейного життя;  
  • підвищення авторитету молодої сім’ї;  
  • молодь і патріотизм;  
  • молодь і політика;
  • молодіжна житлова проблема;
  • молодіжна лудоманія (схильність до азартних ігор);  
  • освіта і майбутня кар’єра;  
  • попередження насильства в сім’ї;
  • запобігання сирітству;  
  • проблеми екології;  
  • інша тема на вільний вибір, актуальна для регіону (вказати)  

Номінаці, за якими можуть розподілятися роботи:

  • оригінал-макети друкованої реклами (плакатів), реклама в друкованих виданнях;  
  • оригінал-макети зовнішньої реклами;  
  • відеореклама, аудіореклама;  
  • друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, запрошення, листівки, друкована сувенірна продукція тощо);  
  • Інтернет-реклама: будь-які формати.

Учасники представляють на фестиваль свої проекти соціальної реклами в паперовому вигляді та на електронному носії. До роботи додається окремий бланк заяви на участь у фестивалі.

Дедлайн подання проектів реклами – 20 квітня 2010 року.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.