У Дніпропетровську стартував конкурс проектів соціальної реклами на участь у міському молодіжному фестивалі соціальної реклами.
Місія: включення соціальної реклами в процес формування громадянського суспільства через залучення молоді до її створення та розповсюдження.
Завдання фестивалю:
- викликати інтерес молоді та інших груп громадськості до соціальних проблем життя суспільства;
- виявити пропозиції творчої молоді з формування позитивного образу людини, ставлення до всього навколишнього і шляхів його досягнення в сучасному суспільстві;
- включити в процес виробництва та розповсюдження соціальної реклами різні групи громадськості: студентів профільних спеціальностей, активну і творчу молодь, працівників адміністрації, бізнесменів, представників неурядових організацій, ЗМІ та ін;
- реалізувати освітню програму, спрямовану на навчання фахівців зі створення соціальної реклами;
- забезпечити регіон якісною соціальною рекламою, яка зачіпає його актуальні проблеми;
Учасникамм можу бути усі зацікавлені особи, віком до 30 років, і що надають до участі у фестивалі оригінал власного твору, створеного на задану тематику:
- формування здорового способу життя;
- профілактика соціально-небезпечних хвороб у молодіжному середовищі та ВІЛ-інфікції;
- формування толерантного ставлення у суспільстві;
- протидія торгівлі людьми;
- усвідомлена підготовка молоді до сімейного життя;
- підвищення авторитету молодої сім’ї;
- молодь і патріотизм;
- молодь і політика;
- молодіжна житлова проблема;
- молодіжна лудоманія (схильність до азартних ігор);
- освіта і майбутня кар’єра;
- попередження насильства в сім’ї;
- запобігання сирітству;
- проблеми екології;
- інша тема на вільний вибір, актуальна для регіону (вказати)
Номінаці, за якими можуть розподілятися роботи:
- оригінал-макети друкованої реклами (плакатів), реклама в друкованих виданнях;
- оригінал-макети зовнішньої реклами;
- відеореклама, аудіореклама;
- друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, запрошення, листівки, друкована сувенірна продукція тощо);
- Інтернет-реклама: будь-які формати.
Учасники представляють на фестиваль свої проекти соціальної реклами в паперовому вигляді та на електронному носії. До роботи додається окремий бланк заяви на участь у фестивалі.
Дедлайн подання проектів реклами – 20 квітня 2010 року.
Коментарі