Перша номінація – від Кампанії ХутроOFF. В Україні заради хутра вбивають 850 000 тварин щороку. Це може зупинити тільки закон про заборону хутрового виробництва. Ініціатори закликають знімати ролики усіх небайдужих, адже що більше про проблему говорять, що більший тиск громади і медіа, то більше шансів, що законопроект не проігнорують на черговому засіданні.
Ролики ротуватимуться на телеканалах, в кінотеатрах, екранах в транспорті та у соцмережах. Автор найкращого, на думку журі, відео отримає бонус у розмірі 15 000 грн.
Дедлайн: 30 вересня
Бриф і заявка - http://www.molodiya.com.ua/nominatsiia-vid-hutrooff/
Друга номінація – «Допомагати може кожен» від Центру розвитку благодійності. Її ініціатори прагнуть зруйнувати стереотипи буцімто благодійність – це привілегія багатих, волонтерство тільки для молоді та домогосподарок, а змінювати країну/світ можуть тільки обрані.
«Насправді більшість змін починаються із кожного з нас, і якщо кожен українець робитиме добрі справи у межах своїх можливостей – хтось регулярно фондуватиме для хворих дітей, хтось щотижня прибиратиме у притулку для собак, а хтось зніматиме соціалку – то це вплине на розвиток всього суспільства», – кажуть організатори.
Переможець номінації отримає 20 000 гривень.
Дедлайн: 30 вересня
Бриф і заявка - http://www.molodiya.com.ua/dopomahaty_mozhe_kozhen/
Третя номінація – «СМС-благодійність». В Україні кожна 15-та дитина народжується передчасно. Немовля, яке з’явилося на світ раніше визначеного терміну, зовсім не готове до існування. Українські лікарі, через брак фінансування з боку держави, вимушені просити небайдужих людей допомогти їм рятувати життя маленьких пацієнтів. Саме тому Molodiya Festival разом із Щедрим Вівторком та Українською Біржою Благодійності збирають кошти на життєво необхідне обладнання для малюків через благодійні смс на номер 88001. І закликають молодих креаторів допомогти своєю соціалкою. Переможець номінації отримає бонус у розмірі 15 000 гривень.
Дедлайн: 10 жовтня
Бриф і заявка - http://www.molodiya.com.ua/sms-blahodiinist/
Також на учасників, які створюють соцрекламу на тему відповідального споживання чекають призи від Kharkiv Zero Waste
Коментарі