Фахівець з постачання буде організовувати безперебійну роботу офісу в частині забезпечення канцелярськими та іншими витратними матеріалами та комунікацію з постачальниками в частині надання товарів, робіт та послуг. Дедлайн - 31 липня 2019 року.
Ключові завдання менеджера:
документальне оформлення тендерів, конкурсів, моніторингу цінових пропозицій;
комунікація з постачальниками;
формування архіву документації за результатами проведених закупівель;
підготовка первинних документів для проведення розрахунків з постачальниками товарів робіт та послуг;
моніторинг за дотримання умов договорів та проведення розрахунків;
моніторинг запасів витратних матеріалів.
Оцінка пропозицій відбуватиметься за наступними критеріями:
Рівень очікуваної винагороди;
Наявність досвіду документального оформлення тендерів, конкурсів, моніторингу цінових пропозицій;
Наявність досвіду роботи не менше 2 років в неурядовому секторі в т.ч. в громадських організаціях, що є учасниками програм міжнародної технічної допомоги.
Володіння англійською мовою, та наявність досвіду роботи в програмах типу 1С УТП, БітФінанс, SAP тощо буде перевагою.
Повний пакет документів повинен містити скан-копії:
Мотиваційний лист;
Резюме.
Просимо надсилати пропозиції українською мовою, вказавши очікуваний рівень винагороди, до 23:59 31 липня 2019 року за адресою:[email protected]Чорниш Віктор.
Коментарі