ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсних торгів

Сумська обласна громадська організація «Клуб «Шанс» (далі – «Організатор») оголошує конкурсні торги на закупівлю продуктових наборів для клієнтів організації. Дана процедура необхідна для надання комплексних профілактичних послуг уразливим групам населення Сумської області та забезпечення роботи проекту «Забезпечення безперервності послуг в сфері протидії туберкульозу та ВІЛ/СНІДу на етапі переходу на державне фінансування в Сумській області», що фінансується БО «100% ЖИТТЯ» (угода про надання гранту №017-GF-19 від 01.01.2019 року). 

Опис позицій до закупівлі товарів / технічне завдання для робіт та послуг:

Назва та склад набору

Кількість одиниць

 

Додаткова інформація

 

1

Продуктові набори

(перелік у формі Додатку №1 до Запиту Цінових пропозицій)

 

912 наборів

Оплата послуг буде здійснюватися в безготівковий розрахунок, продукти харчування повинні бути з терміном придатності відповідно до ч. 2 ст. 13 Закону України «Про захист прав споживачів», Лот №1 (продуктові набори) повинен містити: назву товару, склад товару, об’єм /вагу товару та ін. (за потреби). Обов’язковим є заповнення Додатків №2,3,4 до Оголошення

 

       
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг –

з моменту підписання договору по грудень 2019 року включно, щомісячно у продовж 2019 року (підписанням накладної, яка оформлюється та підписується обома сторонами після отримання товару).

Склад тендерної пропозиції:

1.    Тендерна пропозиція у формі Додатку №1 до Тендерної пропозиції, цінової пропозиції, комерційної пропозиції, офіційного листа, іншої форми.

2.    Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

3.Також, просимо додати до Вашої тендерної пропозиції будь-які інші документи, що, на Вашу думку, можуть бути корисними для оцінки пропозиції (наприклад, рекомендаційні листи, тощо).

4.Інформаційна довідка про організацію (назва організації, код ЄДРПОУ, адреса, номер телефону, е-mail., прізвище, ім’я та по батькові керівника організації, номер рахунку, назва банку в якому обслуговується організація, МФО банку) з даними на посадову особу яка уповноважена здійснювати зв’язок з постачальниками (ПІБ, посада, номер  телефону, е-mail.).

5.Якщо організація платник ПДВ, є обов’язковим підписання згоди на процедуру позбавлення від ПДВ.  

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6.До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

7.Процедура може бути прийнята при наявності 3-х (трьох учасників), які надали необхідний пакет документів, який відповідає умовам Оголошення. Якщо число потенційних постачальників менш ніж 3 (три), дана закупівля переоголошується.

Підписанням та поданням своєї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:

·       Учасник ознайомленийз Кодексом поведінки постачальників (http://network.org.ua/wp-content/uploads/2017/03/Kodeks-povedinki-postachalnikiv.pdf).

·       участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників конкурсних торгів забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації. 

Тендерні пропозиції приймаються за адресою:

·       Україна, індекс 40022, місто Суми, провулок Інститутський, буд. 1/1, поверх 1.

·       Приймання пропозицій, які подаються учасниками, здійснюється з 12 червня 2019 року по 25 червня 2019 року- з 10 год. 00 хв. до 17 год. 00 хв. за київським часом. 

Кінцевий термін приймання тендерних пропозицій від учасників:

·        «25» червня 2019 року, до 14 год. 00 хв. за київським часом. 

РОЗКРИТТЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ УЧАСНИКІВ ТОРГІВ ВІДБУДЕТЬСЯ:

·       «25» червня 2019 року, о 15 год. 30 хв. за київським часом за адресою:  Україна, 40022, місто Суми, провулок Інститутський, буд. 1/1, поверх 1.

·       До участі у процедурі розкриття тендерних пропозицій запрошуються всі учасники, які подали тендерні пропозиції, або їх уповноважені представники (при собі мати документи, що посвідчують повноваження та особу). Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття тендерних пропозицій не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді тендерної пропозиції. 

Методика обрання переможця конкурсних торгів

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться протягом 21 календарний день з дати публікації оголошень з можливістю подовження цього строку за необхідності письмового уточнення інформації на 5 календарних днів, яка міститься у тендерних пропозиціях, не більше ніж на 3 робочі дні. Копії всіх документів за результатами даного конкурсу будуть надсилатись організації-донору на затвердження. Після затвердження останньою вони можуть бути оприлюднені. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 5 календарних днів. 

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні) крім акцизних товарів/послуг. 

Звертатись за додатковою інформацією (у разі необхідності) до

посадової особи Організатора, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками (відповідальна за закупівлі):

Дейнега Валентина Леонідівна, менеджер із закупівель та логістики

адреса: 40022, м. Суми, провулок Інститутський, 1/1,

номер телефону (0542) 77-50-07, (0542) 77-50-37, (095) 795-32-72, телефаксу (0542) 77-50-07,

e-mail: val.deynega@gmail.com

Контакти

  • Дейнега Валентина Леонідівна
  • менеджер із закупівель та логістики адреса: 40022
  • м. Суми
  • провулок Інститутський
  •  1/1
  • номер телефону (0542) 77-50-07
  • (0542) 77-50-37
  • (095) 795-32-72
  • телефаксу (0542) 77-50-07
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!



 

Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.