bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на розробку брендбуку «Таємничі підземелля Рівного»
13.06.2019

Управління культури і туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради, що за підтримки ЄС реалізує Проект «Таємничі підземелля Рівного» оголошує тендер на розробку і створення логотипу і фірмового стилю (брендбук). Дедлайн - 25 червня 2019 року.

1. Опис проекту «Таємничі підземелля Рівного»

Метою проекту «Таємничі підземелля Рівного» є збереження та популяризація історії і культурної спадщини Рівного. Створення унікального туристичного об’єкту, який привабить до Рівного значну кількість відвідувачів з усіх куточків України і дозволить, на якісно новому рівні, презентувати його образ назовні.

В рамках реалізації проекту у Рівному, за фінансової підтримки Європейського Союзу, постане унікальний багатофункціональний архітектурний комплекс. Окрім, оглядових вікон на місці археологічних розкопів, знайдених підземель, він включатиме в себе дві квест-кімнати для проведення пізнавальних квестових ігор та наземну частину з фонтаном, обладнану для проведення світло-музичного шоу.   У квест-кімнатах заплановано використання сучасних VR-технологій, що дозволить досягти максимального занурення у історичну атмосферу. В такий спосіб сучасне зустрінеться з минулим. В рамках проекту буде розроблено віртуальну командну квест-гру на різних етапах, якої учасники потраплятимуть у різні епохи, понад 700-річної історії міста.

2. При розробці всіх графічних рішень має бути враховано ключові складові образу Проекту:

  • Підземна частина палацику “На Гірці” князів Любомирських (в подальшому - Підземелля), де будуть розташовані квест-кімнати - це пам’ятка архітектури місцевого значення.
  • Квест-кімнати є унікальними з точки зору використання сучасних технологій для вивчення історичної і культурної спадщини.
  • Об’єкт позиціонуватиметься як туристична перлина міста, місце для цікавого і змістовного дозвілля, яке обов’язково необхідно відвідати хоча б раз (на зразок музичних фонтанів у Вінниці, або фестивалю повітряних куль у Кам’янці).

3. Іміджева платформа об’єкту

  • Стильний і сучасний
  • Захопливий (тут гарантовано будуть цікаві враження)
  • Загадковий (адже його таємниці поки не розгадані)
  • Інтерактивний (дозволить не просто спостерігати а брати участь у історичних подіях)
  • Атмосферний (його відвідинами можна пишатися, робити селфі для соціальних мереж)  

4. Відмінності від об’єктів схожого спрямування

Місце, де минуле зустрічається з майбутнім. Вивчення історичної і культурної спадщини відбувається у інтерактивний спосіб. Формат квест-гри дозволяє не просто пасивно спостерігати, а змушує шукати відповіді на різного роду загадки. Учасник не приходить на екскурсію, а сам стає учасником подій. Пристрої віртуальної реальності гарантують повне занурення у атмосферу минулого. Своєрідна подорож крізь час.

5. Ключові аудиторії на залучення яких розрахований об’єкт

  • Місцеві мешканці та туристи, які люблять подорожувати і шукають нових місць та захоплюючих вражень.
  • Молодь та юнацтво, що віддає перевагу інтелектуальним та інтерактивним іграм.

6. Брендбук повинен включати:

- Накреслення логотипу.
- Філософію кольору.
- Фон і взаємодію з іншими об’єктами.
- Фірмовий шрифт.
- Зразки сувенірної продукції.
- Унікальний фірмовий вигляд для стаціонарних рекламних конструкцій (білборди на в’їздах у місто).
- Приклади оформлення друкованої продукції (брошури, буклету, флаєра, фірмового бланка, квитка, рекламних постерів для носіїв зовнішньої реклами, плакатів, афіш.
- Дизайнерські рішення для створення реклами у мережі Інтернет та найпопулярніших соціальних мережах.
- Анімаційні рішення для створення відеопродукції (оформлення промоційних роликів, створення відеологу, тощо).
- Анімаційні рішення для створення відеопродукції (оформлення промоційних роликів, створення відео блогу, тощо).

Для участі в тендері його учасникам потрібно до 25 червня 2019 року надіслати на електронну адресу [email protected] з поміткою «Тендер брендбук» документи:

1. Комерційну пропозицію щодо створення концепції логотипу та брендбуку.

2. Опис попереднього досвіду учасника конкурсу у сфері брендінгу, своє портфоліо.

3. Скан-копії документів про державну реєстрацію учасника конкурсу.

Контакти

  • Менеджер з комунікації проекту Олесь Лопачук (050)317 70 17 [email protected]

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.