Управління культури і туризму виконавчого комітету Рівненської міської ради, що за підтримки ЄС реалізує Проект «Таємничі підземелля Рівного» оголошує тендер на розробку і створення логотипу і фірмового стилю (брендбук). Дедлайн - 25 червня 2019 року.
1. Опис проекту «Таємничі підземелля Рівного»
Метою проекту «Таємничі підземелля Рівного» є збереження та популяризація історії і культурної спадщини Рівного. Створення унікального туристичного об’єкту, який привабить до Рівного значну кількість відвідувачів з усіх куточків України і дозволить, на якісно новому рівні, презентувати його образ назовні.
В рамках реалізації проекту у Рівному, за фінансової підтримки Європейського Союзу, постане унікальний багатофункціональний архітектурний комплекс. Окрім, оглядових вікон на місці археологічних розкопів, знайдених підземель, він включатиме в себе дві квест-кімнати для проведення пізнавальних квестових ігор та наземну частину з фонтаном, обладнану для проведення світло-музичного шоу. У квест-кімнатах заплановано використання сучасних VR-технологій, що дозволить досягти максимального занурення у історичну атмосферу. В такий спосіб сучасне зустрінеться з минулим. В рамках проекту буде розроблено віртуальну командну квест-гру на різних етапах, якої учасники потраплятимуть у різні епохи, понад 700-річної історії міста.
2. При розробці всіх графічних рішень має бути враховано ключові складові образу Проекту:
3. Іміджева платформа об’єкту
4. Відмінності від об’єктів схожого спрямування
Місце, де минуле зустрічається з майбутнім. Вивчення історичної і культурної спадщини відбувається у інтерактивний спосіб. Формат квест-гри дозволяє не просто пасивно спостерігати, а змушує шукати відповіді на різного роду загадки. Учасник не приходить на екскурсію, а сам стає учасником подій. Пристрої віртуальної реальності гарантують повне занурення у атмосферу минулого. Своєрідна подорож крізь час.
5. Ключові аудиторії на залучення яких розрахований об’єкт
6. Брендбук повинен включати:
- Накреслення логотипу.
- Філософію кольору.
- Фон і взаємодію з іншими об’єктами.
- Фірмовий шрифт.
- Зразки сувенірної продукції.
- Унікальний фірмовий вигляд для стаціонарних рекламних конструкцій (білборди на в’їздах у місто).
- Приклади оформлення друкованої продукції (брошури, буклету, флаєра, фірмового бланка, квитка, рекламних постерів для носіїв зовнішньої реклами, плакатів, афіш.
- Дизайнерські рішення для створення реклами у мережі Інтернет та найпопулярніших соціальних мережах.
- Анімаційні рішення для створення відеопродукції (оформлення промоційних роликів, створення відеологу, тощо).
- Анімаційні рішення для створення відеопродукції (оформлення промоційних роликів, створення відео блогу, тощо).
Для участі в тендері його учасникам потрібно до 25 червня 2019 року надіслати на електронну адресу [email protected] з поміткою «Тендер брендбук» документи:
1. Комерційну пропозицію щодо створення концепції логотипу та брендбуку.
2. Опис попереднього досвіду учасника конкурсу у сфері брендінгу, своє портфоліо.
3. Скан-копії документів про державну реєстрацію учасника конкурсу.
Коментарі