Фонд Східна Європа та «Асоціація відкритих міст» оголошують конкурс з розробки брендбуку Асоціації в рамках швейцарсько-української програми «Електронне врядування задля задля підзвітності влади та участі громади» EGAP.
Конкурс оголошено в рамках Програми «Електронне врядування задля підзвітності влади та участі громади (EGAP)», що фінансується Швейцарською агенцією розвитку і співробітництва та реалізується Фондом Східна Європа (Україна) та Фондом Innovabridge (Швейцарія) у 2015–2019 рр. Програма EGAP спрямована на використання новітніх інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ), які допомагатимуть вдосконалити якість урядування, покращать взаємодію влади та громадян та сприятимуть соціальним інноваціям в Україні.
Даний конкурс оголошується з метою вибору підрядника для розробки брендбуку «Асоціації відкритих міст» та надання дизайнерських послуг.
До участі у конкурсі запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські компанії.
Асоціація відкритих міст є добровільним неприбутковим об’єднанням органів місцевого самоврядування, що створене для задоволення потреб органів самоврядування у сучасній інформації, нових технологіях, інвестиціях, обміну досвідом з українськими та закордонними партнерами у сфері розвитку електронного урядування та електронної демократії, а також для розвитку інтерактивних платформ та електронних інструментів. Діяльність Асоціації поширюється на всю територію України.
Метою діяльності організації є підвищення рівня довіри в суспільстві через якісну взаємодію влади та громади в Україні
Стратегічні задачі:
Наші цінності: комфорт, доступність, безпека, довіра, задоволеність, розвиток, час, якість, ефективність, фінансова стабільність, відкритість, прозорість, підзвітність, доступність, рівність.
Форма для заповнення:
Найменування послуги | Вартість послуг (грн.) | Терміни виконання |
Розробка логотипа та інших елементів фірмового стилю, визначення фірмових шрифтів та кольорової гами | ||
Розробка стандартів та рекомендацій щодо його використання та розміщення на різних носіях | ||
Розробка дизайну друкованої продукції (бланків, візитівок, банера, звітів, обкладинки для аналітичних матеріалів тощо) | ||
Розробка дизайну брендингових матеріалів (папки, блокноти, ручки, футболки тощо) |
Критеріями відбору підрядника виступають:
Для участі у конкурсі необхідно надати наступний пакет документів:
Конкурсні пропозиції (пакет документів) подаються у запечатаному конверті, завіреному підписом уповноваженої посадової особи учасника та печаткою.
На конверті повинно бути зазначено:
Просимо звернути увагу, що Фонд Східна Європа є суб’єктом, що звільняється від сплати податку на додану вартість, на підставі статті 3.1 Угоди між Урядом України та Урядом Швейцарської Конфедерації про технічне та фінансове співробітництво від 13 жовтня 1997 року, реєстраційної картки проекту №3311-3, та пункту 3.2 статті 3 Податкового кодексу України. Фонд Східна Європа проводитиме оплату за товари без врахування ПДВ. Враховуючи вищезазначене, цінову пропозицію просимо подавати без врахування ПДВ.
Конкурсні пропозиції, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.
Заявки на участь у конкурсі мають бути отримані Фондом Східна Європа не пізніше 3 червняи 2019 р. на адресу:
Фонд Східна Європа
вул. Саксаганського 96, 5-й поверх, офіс 508
Київ, 01032 Україна
тел./факс: +(380 44) 206-04-48
За додатковою інформацією можна звертатись до виконавчої дирекції Асоціації відкритих міст: [email protected]
Учасники тендеру будуть письмово повідомлені про його результати до 5 червня 2019 року.
Коментарі