bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа
18.01.2019

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES) шукає агенцію для проведення кампанії з просвіти виборців у цифрових та соціальних медіа. Дедлайн - 23 січня 2019 р.

IFES впроваджуватиме в Україні інформаційно-просвітницьку кампанію з просвіти виборців 18-35 років за допомогою соціальних та цифрових медіа. Метою кампанії є створення інтересу та зацікавленості цільових аудиторій до виборчого процесу, створення діалогу з представниками цільової аудиторії, сприяння поширенню позитивних повідомлень з просвіти виборців, підвищення обізнаності щодо кампанії, поліпшення знання і розуміння виборчого процесу,  залучення нових активних аудиторій та поширення позитивних особистих історій усвідомленої участі у виборчому процесі.

Цільова аудиторія – це переважно молоді люди, які голосуватимуть вперше (зокрема студенти університетів), внутрішньо переміщені особи, етнічні меншини, жінки та люди з інвалідністю. 

Постачальник послуг буде тісно співпрацювати з командою IFES для того, щоб креативні продукти, створені у рамках інформаційно-просвітницької кампанії були неупередженими та адаптованими для кожної з цільових аудиторій. Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES). Постачальник послуг повинен бути неупередженим і аполітичним.

IFES проводить серію фокус-груп та загальнонаціональне дослідження громадської думки, яке допоможе розробити детальний план з просування меседжів з просвіти виборців. IFES надасть детальний опис кожної аудиторії та розроблені продукти соціальні відео-роліки, інфографіку, фірмі-переможцю. 

Постачальник послуг буде відповідати за впровадження та моніторинг кампанії у цифрових та соціальних медіа під керівництвом та за погодженням Міжнародної фундації виборчих систем (IFES).

Період проведення кампанії – 10 лютого – 30 квітня 2019 року.

Обсяг робіт:

  1. Просування в цифрових та соціальних медіа
  • Створення сторінок у соціальних медіа на Facebook, Instagram, Twitter, YouTube
  • Управління сторінками кампанії у соціальних медіа із залученням цільових аудиторій
  • Копірайтинг та створення плану розміщення контенту на сторінках кампанії у соціальних медіа
  • Створення і розміщення текстової та графічної реклами Google для сторінок кампанії у соціальних медіа та рекламних роликів кампанії
  • Створення і розміщення соціальної реклами у Facebook, YouTube, Instagram і Twitter (для ініціації діалогу і просування позитивних повідомлень)
  • Створення і розміщення рекламних оголошень (банерів) адаптованої для перегляду з стаціонарних комп’ютерів і мобільних пристроїв (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
  • Створення і розміщення відеореклами (запис та стрім з заходів IFES, відеоісторії) для Outstream, Facebook і YouTube (для підвищення обізнаності та обміну позитивними історіями)
  • Створення і розміщення спонсорських та рекламних оголошень,
  • Розміщення рекламних відеороликів, інфографік, плакатів ті інших інформаційних матеріалів кампанії у цифрових і соціальних медіа
  1. Отримання та аналіз зворотного зв’язку
  • Відстеження бесід, що стосуються тематики кампанії, конкретних тем, ключових слів та фраз
  • Аналіз контенту та ширших тенденцій навколо цих бесід за допомогою моніторингу соціальних мереж
  • Здобуття інформації з цих бесід стосовно напрямків кампанії, з метою покращення комунікації та донесення інформації до цільових аудиторій
  • Використання інформації, отриманої за результатами відстеження зворотного зв’язку для створення контенту для кожної цільової аудиторії
  • Пошук трендів для контенту, увага до вразливих моментів та пошук відповідних фраз для кампанії
  • Отримання цінних висновків на основі моніторингу соціальних даних, з метою використання їх для розробки стратегії проведення кампаній на наступних виборах
  • Використання здобутих знань для прийняття стратегічних рішень, що базуються на фактичних даних, відносно шляхів подальшого розгортання кампанії
  • Генерування нових ідей, розробка більш змістовної та впливової кампанії для наступного виборчого циклу 
  1. Моніторинг та виявлення показників успішності кампанії, а саме:
  • Кількість рекламних показів та взаємодія з аудиторією
  • Кількість переглядів відеореклами
  • Вподобання соціальної реклами / кількість фоловерів
  • Частота реклами
  • Охоплена аудиторія
  • Щотижневі та щомісячні звіти про діяльність у соціальних медіа

Тендерна пропозиція щодо надання послуг повинна містити наступне:

• Ім’я контактної особи, адресу електронної пошти та номер телефону для полегшення зв’язку між IFES та потенційним підрядником.

• Короткий опис компанії, включаючи:

- повне юридичне ім’я та адресу юридичної або фізичної особи-підприємця від імені якої відправлена пропозиція і з якою буде складатися договір на надання послуг;

- свідоцтво реєстрації, свідоцтво платника податків, банківські реквізити;

- повне ім’я законного представника (президента або керуючого директора) постачальника (не застосовується для фізичних осіб);

- Рік початку бізнесу.

• Докази досвіду роботи з міжнародними організаціями та / або проектами міжнародної технічної допомоги. Будь ласка, вкажіть щонайменше 3х попередніх клієнтів із зазначенням повної контактної інформації  (ім’я контактної особи, посада, e-mail та номер телефону)

• Методологія використання соціальних мереж та цифрових медіа з попереднім планом розміщення контенту для залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах та переліком інструментів моніторингу та отримання зворотного зв’язку

• Цінова пропозиція з прорахунками залучення 5 млн та 9 млн індивідуальних IP адрес на різних платформах в гривні без урахування ПДВ;

• Принаймні 3 успішні приклади ведення рекламних кампаній в соціальних та цифрових медіа.

Очікувані результати:

- План розміщення контенту, затверджений IFES

- Створені сторінки в соціальних мережах Facebook, YouTube, Twitter, Instagram

- Щотижневі та щомісячні звіти з моніторингу, в т.ч.

• кількість опублікованих повідомлень

• кількість опублікованих відео та їх переглядів

• Кількість вподобань /фоловерів

• Частота опублікованих оголошень

• Кількість залученої аудиторії

- Рекомендації з новими ідеями, більш значущими та впливовими кампаніями в наступному виборчому циклі


Компанія повинна надіслати повну тендерну пропозицію Катерині Маховій на адресу [email protected]  з обов’язковою копією на Максима Паламарчука на [email protected]  до 10:00 23 січня 2019 року за київським часом. Тема електронного листа повинна містити «Тендерна пропозиція_ Digital SMM VE company» та назва компанії. Усі пропозиції можуть бути надані українською або англійською мовою.

IFES залишає за собою право укласти контракт з одним або кількома учасниками конкурсу. IFES звільняється від податку на додану вартість (ПДВ) в рамках проектів, що фінансуються USAID.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.