bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на розробку та проведення мас медіа кампанії з інформування про мінну небезпеку
06.11.2018

Представництво Датської Ради з питань біженців в Україні (ДРБ) оголошує тендер на розробку та проведення мас медіа кампанії з інформування про мінну небезпеку, на території Донецької та Луганської областей.

Головна мета кампанії

Зменшити негативний вплив мін та вибухонебезпечних залишків війни на цивільне населення на Сході України шляхом широкого та ефективного розповсюдження ключової інформації про мінну небезпеку та правила безпечної за допомогою різноманітних взаємодоповнюючих комунікаційних каналів.

Період проведення кампанії (орієнтовно): грудень 2018 – 31 травня 2019*

*( Дата початку кампанії та кількість (періоди) хвиль реалізації є гнучкими, але вся робота повинна бути завершена до 31травня 2019)

Ціна (орієнтовно): Розглядаються пропозиції вартістю до 55 000,00 дол. США

ДОВІДКОВО

ДРБ-ДГР – міжнародна гуманітарна організація, що працює в багатьох країнах світу.

В Україні ДРБ-ДГР реалізує проекти в з підтримки цивільних осіб на сході країни через діяльність в різних секторах. Одним з основних секторів є протимінна діяльність.

ДРБ-ДГР реалізує проекти з протимінної діяльності, спрямовані на забезпечення захисту цивільного населення від впливу мін та вибухонебезпечних залишків війни, якими забруднені території на сході країни.

Інформування про мінну небезпеку (ІМН) це життєво важлива частина протимінної діяльності, що спрямована на запобігання жертвам цивільного населення шляхом розповсюдження інформації, яка може допомогти цивільним особам убезпечити себе.

Існує очевидна потреба в інформуванні про мінну небезпеку, оскільки з 2014 року було зафіксовано щонайменше 1 500* жертв від мін та вибухонебезпечних залишків війни  серед цивільного населення. *( Відповідно до бази даних ДРБ-ДГР, інформація була зібрана з відкритих джерел.)

Ми прагнемо втілити креативну, інноваційну та сильну візуально  кампанію, яка буде спрямована на поширення життєво важливої інформації до різної за віком та статтю аудиторії, таким чином, що аудиторія запам’ятає ключові повідомлення. Ми відкриваємо цей тендер творчим представникам українських медіа-агенцій і відкриті до нових ідей щодо того, як реалізовувати цю кампанію.

Це прекрасна можливість для правильного агентства бути залученими до проекту з реальним соціальним впливом разом з однією з провідних міжнародних неурядових організацій світу.

Більш детальна інформація в супровідних до цього оголошення документах.

Період уточнень:  до 20 листопада 2018.  Просимо вказувати номер тендеру ITB-UA-IEV-2018-002 при кожному зверненні.

Дата та час припинення прийому пропозицій: 30 листопада 2018, 15:00 (EET). Просимо вказувати номер тендеру ITB-UA-IEV-2018-002.

За запитами щодо даного тендеру, будь ласка, зв’язутесь за адресами [email protected] та [email protected] , Тел.: +380 093 742 83 14. Просимо вказувати номер тендеру ITB-UA-IEV-2018-002 при кожному зверненні.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.