bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів
18.10.2018

ГО «ДЕСПРО» оголошує конкурс про проведення процедури закупівлі послуг із логістичного супроводу заходів в рамках виконання проекту «Програма місцевого системного розвитку».

Метою проекту є розвиток спроможності ОТГ здійснювати управління земельними ресурсами в межах територіальних громад та залучати інвестиції на основі партисипативного лідерства й державно-приватного партнертства.

Для виконання цієї мети заплановано ряд навчальних тренінгів (10-15 осіб),а також проведення засідань робочих груп (по 20 осіб) у кожній із 6 областей: Дніпропетровській, Донецькій, Запорізькій, Луганській, Харківській та Херсонській.
Планується проведення щонайменше 13 тренінгів у кожній із 6-ти областей, а також щонайменше по 3 засідання робочих груп у кожній області. За результатами тендеру буде підписана угода терміном не менше, ніж 10 місяців. 
З даною метою Замовник шукає партнера, який надаватиме послуги з логістичного супроводу зазначених заходів, а саме організації харчування та кава-пауз учасників. 

КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ МАЄ ВКЛЮЧАТИ: 
1. Лист-звернення про участь у тендері (у довільній формі) з підписом відповідальної особи;
2. Перелік корпоративних клієнтів, а також листи-відгуки (за наявності);
3. Перелік та кількість проведених заходів у 2017-2018 роках;
4. Сканкопія Статуту і витягу з протоколу про призначення керівника (для юридичних осіб) або Свідоцтво про реєстрацію фізичної особи-підприємця;
5. Витяг з ЄДР з видами діяльності (бажано 82.30).

ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ:
Для фінансового звітування за проведені заходи Виконавець повинен надавати копії первинної документації про розрахунки з третіми сторонами, а саме: рахунок від закладів харчування, платіжне доручення чи документ про оплату, акт виконання робіт між закладом харчування та Виконавцем, рахунок та/або видаткова накладна на закупівлю продуктів харчування, прайс-листи на харчування (кава-паузи, обіди), меню.
Даний перелік не є вичерпним, вимоги до первинної документації можуть змінюватись залежно від специфіки заходів. 

Заявки мають бути складені у відповідності до Технічного завдання (Додаток 1) та надіслані до 7 листопада 2018 року, 00:00 у електронному вигляді на адресу [email protected] з приміткою “Тендер на закупівлю послуг з логістичного супроводу заходів”.

Оголошення результатів - не пізніше 15 листопада 2018 р.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.