Міністерство інформаційної політики та Molodiya Festival оголошують конкурс ідей мультимедійної соцкампанії для жителів Сходу. Автори найкращої ідеї отримають гроші на її реалізацію.
«Згідно зі свіжим опитуванням, багато донбасівців переконані, що в Україні все погано. Наприклад, вважають, що різниці у рівні життя на підконтрольній та окупованій частинах немає. А ще їм дуже сумно і не бачиться перспектив. Це якщо коротко. Тож ми закликаємо креаторів запропонувати рішення цих проблем: які меседжі комунікувати жителям Сходу? що показати у відповідь на їхнє розчарування? Як вивести їх із апатії, повернути віру в себе і свою країну?», – пояснюють організатори.
Учасники мають ознайомитись із опитуванням повністю та зупинитися на одній або кількох проблемах, озвучених у ньому.
«Весь наш бриф – це перелік проблем і озвучування кінцевої мети. Ви продумуєте свою кампанію повністю», – йдеться в повідомленні.
Серед учасників конкурсу ініціатори хочуть бачити рекламні агентства, медіа, продакшени, молодих креаторів та творчі команди будь-якого штибу, які мають достатньо креативного ресурсу для реалізації масштабної всеукраїнської кампанії.
Журіюватимуть українські медійники та рекламісти
Дедлайн: 15 жовтня.
Публічно оголосять переможця на Molodiya Festival’18 у жовтні.
Бриф, регламент і всі деталі: http://www.molodiya.com.ua/konkurs-mip/
Ми у fb: https://www.facebook.com/MolodiyaFestival/
Коментарі