bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

IFES шукає дослідницьку компанію для проведення фокус-груп
20.09.2018

Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) шукає дослідницьку компанію для проведення фокус-груп з розробки повідомлень для висвітлення виборчих та інформаційних кампаній під час президентських та парламентських виборів 2019 року.

Очікується, що обрана компанія реалізовуватиме наступні завдання:

  1. Розробка гайду та опитувальника для фокус-груп у співпраці з IFES
  2. У співпраці з IFES розробка критеріїв ректурингу учасників для фокус-груп з детальною інформацією про демографічні критерії відбору
  3. Відбір респондентів для фокус-груп (8-10 учасників для кожної фокус-групи).
  4. Проведення 3-ьох фокус-груп з кожною з дев’яти цільових аудиторій у Києві та двох регіонах, обраних за консультацією з IFES (загалом 27). Цільові групи: внутрішньо переміщені особи (ВПО), молодь, особи з інвалідністю, виборці, що голосують вперше, жінки, представники ромської спільноти, кримські татари, працівники бюджетної сфери, загальні виборці)
  5. Підготовка детального звіту українською мовою

Вимоги до надавача послуг:

  1. Мінімум 5 років попереднього досвіду проведення подібних досліджень
  2. Попередній досвід співпраці з міжнародними організаціями чи проектами  міжнародної технічної допомоги є бажаним
  3. Наявність висококваліфікованого персоналу, здатного модерувати дискусії та проводити інтерв’ю на соціально-чутливі теми
  4. Наявність широкої мережі інтерв’юерів та модераторів у різних регіонах України
  5. Здатність розробити сильні меседжі на основі результатів фокус-груп
  6. Здатність надати представникам IFES спостерігати за фокус-групами
  7. Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу, відповідно до законодавства України або ФОП з відповідними КВЕДами.

Учасниками тендеру можуть бути організації або ФОП, зареєстровані в Україні.

Організація має подати наступні документи:

  • Детальний опис пропонованої методології дослідження
  • Інформація про компанію та її базу інтерв’юерів і модераторів у різних регіонах України.
  • Пропонована вартість заходів (загальна сума з розбивкою за кожним видом діяльності) за 1 фокус- групу у Києві, у Львові, та у Краматорську для прикладу. Кожна фокус-група має складатися із 10 учасників.
  • Резюме ключового персоналу, що буде задіяний до проведення дослідження.
  • Опис минулого досвіду проведення аналогічних досліджень (Будь ласка надайте мінімум 3 приклади такої роботи із посиланнями на них та три рекомендації із контактними даними осіб, що можуть їх надати)
  • Офіційні документи, що підтверджують зареєстрований статус заявника.

Усі деталі конкурсу знаходяться у прикріпленому документі. 

Пропозиції варто надсилати  Максиму Паламарчуку ([email protected])  з копією Катерині Маховій ([email protected]g) з темою листа «Фокус група з розробки меседжів» не пізніше 03 жовтня

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.