Міжнародна фундація виборчих систем (IFES Україна) шукає дослідницьку компанію для проведення фокус-груп з розробки повідомлень для висвітлення виборчих та інформаційних кампаній під час президентських та парламентських виборів 2019 року.
Очікується, що обрана компанія реалізовуватиме наступні завдання:
- Розробка гайду та опитувальника для фокус-груп у співпраці з IFES
- У співпраці з IFES розробка критеріїв ректурингу учасників для фокус-груп з детальною інформацією про демографічні критерії відбору
- Відбір респондентів для фокус-груп (8-10 учасників для кожної фокус-групи).
- Проведення 3-ьох фокус-груп з кожною з дев’яти цільових аудиторій у Києві та двох регіонах, обраних за консультацією з IFES (загалом 27). Цільові групи: внутрішньо переміщені особи (ВПО), молодь, особи з інвалідністю, виборці, що голосують вперше, жінки, представники ромської спільноти, кримські татари, працівники бюджетної сфери, загальні виборці)
- Підготовка детального звіту українською мовою
Вимоги до надавача послуг:
- Мінімум 5 років попереднього досвіду проведення подібних досліджень
- Попередній досвід співпраці з міжнародними організаціями чи проектами міжнародної технічної допомоги є бажаним
- Наявність висококваліфікованого персоналу, здатного модерувати дискусії та проводити інтерв’ю на соціально-чутливі теми
- Наявність широкої мережі інтерв’юерів та модераторів у різних регіонах України
- Здатність розробити сильні меседжі на основі результатів фокус-груп
- Здатність надати представникам IFES спостерігати за фокус-групами
- Бути зареєстрованою організацією з підтвердженням офіційного статусу, відповідно до законодавства України або ФОП з відповідними КВЕДами.
Учасниками тендеру можуть бути організації або ФОП, зареєстровані в Україні.
Організація має подати наступні документи:
- Детальний опис пропонованої методології дослідження
- Інформація про компанію та її базу інтерв’юерів і модераторів у різних регіонах України.
- Пропонована вартість заходів (загальна сума з розбивкою за кожним видом діяльності) за 1 фокус- групу у Києві, у Львові, та у Краматорську для прикладу. Кожна фокус-група має складатися із 10 учасників.
- Резюме ключового персоналу, що буде задіяний до проведення дослідження.
- Опис минулого досвіду проведення аналогічних досліджень (Будь ласка надайте мінімум 3 приклади такої роботи із посиланнями на них та три рекомендації із контактними даними осіб, що можуть їх надати)
- Офіційні документи, що підтверджують зареєстрований статус заявника.
Усі деталі конкурсу знаходяться у прикріпленому документі.
Пропозиції варто надсилати Максиму Паламарчуку ([email protected]) з копією Катерині Маховій ([email protected]g) з темою листа «Фокус група з розробки меседжів» не пізніше 03 жовтня
Коментарі