bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на закупівлю послуг з організації, проведення та PR-супроводу заходу
07.08.2018

Національний Демократичний Інститут Міжнародних Відносин (НДІ) оголошує конкурс серед постачальників послуг із організації та проведення Регіонального Жіночого Конгресу у м. Львів 28 вересня 2018 року.  Дедлайн - 17 серпня 2018 р.

Національний Демократичний Інститут Міжнародних Відносин (НДІ) оголошує конкурс серед постачальників послуг із організації та проведення Регіонального Жіночого Конгресу у м. Львів 28 вересня 2018 року в рамках програм «Просування участі жінок в політиці та протидія сексизму», «Децентралізація приносить кращі результати та ефективність», ”Сприяння рівності та протидія дискримінації” та ”Програма ефективної та відповідальної політики (Компонент І)”.

Мета тендеру: обрати постачальників послуг з організації, проведення та PR-супроводу заходу (Регіональний Жіночий Конгрес) у м. Львів.

Термін надання послуг: вересень – жовтень 2018 року.

Учасники тендеру: організації або фізичні особи-підприємці, які мають досвід організації та проведення публічних заходів для представників громадянського суспільства, місцевої влади та медіа.

Очікувані результати від Виконавця*:

  • Пошук та підготовка місця для проведення заходу,
  • Забезпечення харчування (кава-паузи, обіди, вечері) для учасників заходу;
  • Проведення реєстрації учасників;
  • Підготовка та створення відео-контенту (відео-заставок) та графічних заставок;
  • Організація фото- та відеозйомки;
  • Забезпечення роботи веб-сайту Українського Жіночого Конгресу (УЖК) http://womenua.today та його оновлення, ведення офіційних сторінок у соціальних мережах в період з 1 вересня по 31 жовтня 2018 року;
  • Забезпечення онлайн-трансляції (відео-стрім) на провідних інформаційних Інтернет-ресурсах;
  • Технічне забезпечення та супровід під час Конгресу: світлове, звукове, сценічне та інше обладнання (проектор, екран, світлодіодний екран 3*2м на стійках, ноутбук, радіомікрофон, стійка під мікрофон, клікер, лазерна вказівка, принтер, фліп-чарт тощо);
  • Забезпечення синхронного перекладу під час Конгресу;
  • Забезпечення Конгресу необхідними меблями;
  • Транспортування організаторів та технічного обладнання;
  • Організація роботи прес-секретаря та диктора Конгресу;
  • Розробка, макетування та виготовлення поліграфічної продукції: Банер 5,7/3 – 1 од.Програма Конгресу, ф. А5 – 150 од.;Блокнот, ф. А5 (48 стор.) – 150 од.;Олівець – 150 од. Бейджі (шнур для бейджа; карабін) – 150 од.Значок (16*16*1мм, латунь, декоративне покриття “Нікель”, емаль) - 150од.
  • Друк роздаткових матеріалів;
  • Підтримка постійної комунікації з представниками Національного Демократичного Інституту;
  • Надання фінансових та організаційних звітів  щодо проведення заходу в визначеному Замовником форматі.

*Цей перелік є орієнтовним та може уточнюватися ближче до дати проведення заходу.

Вимоги до потенційних постачальників послуг:

  • Досвід організації публічних заходів (тренінгів, семінарів, презентацій, робочих зустрічей та круглих столів, конференцій, навчальних поїздок тощо) за стандартами міжнародних організацій;
  • Досвід роботи з міжнародними, громадськими організаціями та благодійними фондами.

Для участі у тендері зацікавлені постачальники мають надати наступне:

  1. Заповнену форму тендерної пропозиції (стор. 3-6), яка містить інформацію щодо досвіду постачальника та розрахунок вартості послуг;
  2. Для організацій обов’язковою умовою є надання реєстраційних документів із зазначенням КВЕД.

Просимо надсилати Ваші пропозиції до 18.00 17 серпня на адресу [email protected].

У разі запитань, будь ласка, звертайтесь до Марії Веселовської, асистентки програми НДІ «Жінки-Лідерки», за телефоном 097 813 67 46 або поштою [email protected].

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.