bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на виготовлення відеоролика у формі соціальної реклами
18.06.2018

 

Громадська організація “Центр громадянського представництва “Життя” оголошує конкурс на виготовлення  відеоролика (або серії відеороликів) у формі соціальної реклами з метою підвищення обізнаності населення про шкоду вторинного тютюнового диму (пасивного куріння) та право громадян на бездимне середовище, гарантоване законом (стаття 13 ЗУ №2899-IV)  про заборону куріння в громадських місцях.

Пропозиції приймають до 2 липня. 

Замовник: громадська організація “Центр громадянського представництва “Життя”

Проблема: у грудні 2012 року набули чинності зміни до закону №2899-IV щодо розширення переліку місць, де заборонено вживати тютюнові вироби. Таким чином, від диму були звільнені усі робочі місця, а також приміщення кафе, барів та ресторанів. Зміни до законодавства призвели до значного скорочення вживання тютюну у наступні роки, а також зменшення нараженості на тютюновий дим.

Водночас в останні роки, у зв’язку із мораторієм на перевірки суб’єктів господарювання, рівень виконання закону знизився. Окрім того, пасивне куріння залишається проблемою у інших приміщеннях та громадських місцях: вдома, у під’їздах, на зупинках та у транспорті.

З основними фактами та даними щодо пасивного куріння можна ознайомитися в Глобальному опитуванні дорослих щодо вживання тютюну за 2017 р. та в Звіті ВООЗ про глобальну тютюнову епідемію за 2017 р.

Цільова аудиторія: дорослі, батьки; вся Україна.

Хронометраж: до 30 секунд (для телебачення).

Можливі ключові повідомлення:

  • вторинний дим шкідливий;
  • ви маєте право на бездимне середовище;
  • заклик до дій:
    • не дозволяйте людям палити навколо вас та ваших рідних;
    • не обкурюйте інших;
    • виконуйте закон;
    • бездимне середовище – норма;
    • пасивне куріння вбиває.

Мета: ЦА має дізнатися, що вторинний дим не тільки неприємний, а справді шкідливий, і люди мають отримати мотивацію на захист своїх прав. 

Партнери проекту: Центр громадського здоров’я МОЗ України та неприбуткова наукова організація «Vital Strategies»

Приклади іноземних відео:

  • https://www.youtube.com/watch?v=e5pZz_78DJQ 
  • https://www.youtube.com/watch?v=vU8-3xbBqBQ 
  • https://www.youtube.com/watch?v=BWFwotSD6X4 
  • https://www.youtube.com/watch?v=bxe1ekydho4
  • https://www.youtube.com/watch?v=vphJq7h7-pc
  • https://drive.google.com/file/d/0B-DNZff0wNECbERrMEY5S2V6aFlQd0ZPRl9ySlJvb3JJak9Z/view?usp=sharing
  • https://www.youtube.com/watch?v=081oA_-N5GY

Складові конкурсної пропозиції:

1)     запропонований бюджет (форма бюджету подана нижче);

2)     концепція відеоролика;

3)     опис досвіду у сфері виготовлення мультимедійних матеріалів (включно з прикладами анімаційних продуктів).

Бюджет: 50 000 - 90 000 грн (остаточна сума контракту буде узгоджена за результатами переговорів).

Форма бюджету: 

Стаття витрат

Кількість одиниць

Вартість          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Всього

 

 

 

Умови оплати.

Оплата послуг здійснюється ГО “Життя” на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕД 59.11)

Критерії вибору переможців:

  • відповідність заявки потребі замовника і умовам конкурсу;
  • підтверджений досвід у сфері надання послуг;
  • якість пропонованої концепції відеоролика;
  • прийнятна ціна (передбачена бюджетом на виготовлення відеоролика) та умови надання послуг.

Перевага віддаватиметься креативним сюжетам, які відповідають кращим світовим практикам антитютюнової реклами.

Також перевага надаватиметься компаніям, які пропонуватимуть шляхи подальшого розміщення соціальної реклами.

Терміни виконання:

  • подання пропозицій до 24:002 липня
  • рішення щодо обрання виконавця робіт до 9 липня
  • виготовлення та затвердження відеоролика до 23 серпня

Пропозиції приймаються українською мовою на електронну адресу [email protected]

В темі листа просимо вказати: Конкурс_відеоролик_назва організації

За додатковими питаннями можна звертатися за телефоном: 097-813-93-44 

Контакти

  • 097-813-93-44

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.