Громадська організація “Центр громадянського представництва “Життя” оголошує конкурс на виготовлення відеоролика (або серії відеороликів) у формі соціальної реклами з метою підвищення обізнаності населення про шкоду вторинного тютюнового диму (пасивного куріння) та право громадян на бездимне середовище, гарантоване законом (стаття 13 ЗУ №2899-IV) про заборону куріння в громадських місцях.
Пропозиції приймають до 2 липня.
Замовник: громадська організація “Центр громадянського представництва “Життя”
Проблема: у грудні 2012 року набули чинності зміни до закону №2899-IV щодо розширення переліку місць, де заборонено вживати тютюнові вироби. Таким чином, від диму були звільнені усі робочі місця, а також приміщення кафе, барів та ресторанів. Зміни до законодавства призвели до значного скорочення вживання тютюну у наступні роки, а також зменшення нараженості на тютюновий дим.
Водночас в останні роки, у зв’язку із мораторієм на перевірки суб’єктів господарювання, рівень виконання закону знизився. Окрім того, пасивне куріння залишається проблемою у інших приміщеннях та громадських місцях: вдома, у під’їздах, на зупинках та у транспорті.
З основними фактами та даними щодо пасивного куріння можна ознайомитися в Глобальному опитуванні дорослих щодо вживання тютюну за 2017 р. та в Звіті ВООЗ про глобальну тютюнову епідемію за 2017 р.
Цільова аудиторія: дорослі, батьки; вся Україна.
Хронометраж: до 30 секунд (для телебачення).
Можливі ключові повідомлення:
Мета: ЦА має дізнатися, що вторинний дим не тільки неприємний, а справді шкідливий, і люди мають отримати мотивацію на захист своїх прав.
Партнери проекту: Центр громадського здоров’я МОЗ України та неприбуткова наукова організація «Vital Strategies»
Приклади іноземних відео:
Складові конкурсної пропозиції:
1) запропонований бюджет (форма бюджету подана нижче);
2) концепція відеоролика;
3) опис досвіду у сфері виготовлення мультимедійних матеріалів (включно з прикладами анімаційних продуктів).
Бюджет: 50 000 - 90 000 грн (остаточна сума контракту буде узгоджена за результатами переговорів).
Форма бюджету:
№ |
Стаття витрат |
Кількість одиниць |
Вартість |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Всього |
|
|
Умови оплати.
Оплата послуг здійснюється ГО “Життя” на підставі підписаного з виконавцем договору про надання послуг та кошторису витрат на виробництво шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях. Для ФОП: до заявки додається перелік видів діяльності, що повинен відповідати суті послуг, щодо яких оголошено конкурс (КВЕД 59.11)
Критерії вибору переможців:
Перевага віддаватиметься креативним сюжетам, які відповідають кращим світовим практикам антитютюнової реклами.
Також перевага надаватиметься компаніям, які пропонуватимуть шляхи подальшого розміщення соціальної реклами.
Терміни виконання:
Пропозиції приймаються українською мовою на електронну адресу [email protected]
В темі листа просимо вказати: Конкурс_відеоролик_назва організації
За додатковими питаннями можна звертатися за телефоном: 097-813-93-44
Коментарі