bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс на місцеву закупівлю канцтоварів (Одеса)
15.05.2018

Громадська організація «Ера Милосердя» оголошує конкурс на місцеву закупівлю канцтоварів. Закупівля необхідна для забезпечення реалізації грантів № 48-GF-18-А, № 76-ЦГЗ-18-Ф та №128-CDC-18-A. Дедлайн - 18 травня 2018 року. 

Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг:

Щомісячно протягом 1 травня 2018 року - 31 березня 2019 року.

Обов’язкові технічні вимоги до товарів, робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність технічним вимогам

До складу робіт повинні входити наступні складові:

  1. 1.     Ручка кулькова BEIFA
  2. 2.     Папір А4 JK copier 80г/м 500л
  3. 3.     Папка швидкозшивач Еsselte 5 см
  4. 4.     Папка швидкозшивач  Еsselte 7 см
  5. 5.     Файл А4 ЕСONOMIX (100шт) глянсовий30 мкм
  6. 6.     Папір для нотаток 75Х75 ЕСONOMIX з липким шаром

400 л. колір

 Цінова пропозиція, Додаток 1 до Цінової пропозиції

Безготівковий розрахунок

 

Безкоштовна доставка

 

Обов’язковість виконання  списку запропонованих робіт   

 

 

Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг

Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам

Право на здійснення підприємницької діяльності

1.) Підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (у разі наявності) та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

2.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, свідоцтва про сплату єдиного податку (зареєстрованих до 2014 року) або Витяг з реєстру платників єдиного податку (для зареєстрованих з 01.01.2014 року), платіжка про сплату єдиного податку за попередній/поточний період (рекомендовано), ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

3.) Фізична особа - підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців в якому зазначаються основні види діяльності, довідки з податкового органу про систему оподаткування, ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Склад цінової пропозиції:

  1. Цінова пропозиція у формі Додатку 1 до Цінової пропозиції, рахунку-фактури, пропозиції, прайс-листа, офіційного листа, тощо;

  2. Документи, які підтверджують відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (див. таблиці вище).

Правила оформлення тендерної пропозиції учасника:

1.    Учасники мають подавати пропозиції у письмовому вигляді особисто або кур‘єрською поштою. Тендерні пропозиції, що надійдуть електронною поштою розглядатися не будуть.

2.    Всі копії будь-яких документів, що включаються в тендерну пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особи, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До тендерної пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи підписувати тендерну пропозицію (наказ про призначення керівника або довіреність).

3.    Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.

4.    Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник.

5.    Строк дії тендерної пропозиції повинен становити не менше 60 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій.

6.    Тендерна пропозиція має бути поміщеною у конверт формату А4, який на лініях склеювання має бути промаркований печаткою учасника у декількох місцях, аби виключити можливість несанкціонованого ознайомлення із вмістом конверту до настання дати розкриття організацією тендерних пропозицій.

7.    У разі, якщо тендерна пропозиція надійшла після спливу кінцевого терміну приймання тендерних пропозицій, то конверт з такою тендерною пропозицією не розкривається і повертається організацією на адресу відправника.

8.    До участі у оцінці тендерних пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі Організатора допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього Оголошення.

Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:

Учасник ознайомлений з Кодексом поведінки постачальників. Участь у закупівлі пов’язаних осіб або ж змова учасників закупівлі забороняється. У разі виявлення таких фактів, результати закупівлі буде відмінено або договір з відповідним постачальником буде достроково розірвано в односторонньому порядку з поверненням всього отриманого таким постачальником за договором та відшкодуванням збитків завданих Організації.

Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками (Зверьков Костянтин Станіславович, керівник та відповідальний за закупівлі ГО «Ера Милосердя»,

 mailto: [email protected]

Tel: +38 (048) 712 00 85;  +380637637941 )

Цінові пропозиції приймаються за адресою:

м. Одеса  65069, вул. Героїв оборони Одеси 68, офіс 7-б,  до 18 травня 2018 року до 18.00 (включно).

Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.

 Визначення переможця даної процедури закупівлі повинно відбутися протягом 2 робочих днів з кінцевої дати отримання цінових пропозицій. Про результати процедури закупівлі необхідно повідомити всім учасникам не пізніше 5 (п’яти) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.

Учасник процедури закупівлі та Набувач зобов’язуються під час виконання договору, що буде укладено з переможцем закупівлі, дотримуватись вимог:

-   пункту 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України;

-   статті 7 Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні» (№ 4999-VI від 21.06.2012 р.);

-   Порядку постачання на митній території України товарів (крім підакцизних) та надання послуг, що оплачуються за рахунок грантів (субгрантів), наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні, які виконуються відповідно до Закону України «Про виконання програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2013 р. № 284.

 Додаткова інформація (у разі необхідності)

 Додаток 1 до Тендерної пропозиції

Список-мінімум необхідних товарів

(список не є остаточним, буде змінюватись протягом дії угоди)

Назва

Кількість

шт.

Вартість (грн./зазначити без ПДВ чи з ПДВ)

 1.

         Ручка кулькова BEIFA

                          

                 

1 шт.

 

2.

 Папір А4 JK copier 80г/м 500л

1 уп. – 500 л.

 

3.

Папка швидкозшивач Еsselte 5 см

1 шт.

 

4.

Папка швидкозшивач Еsselte 7 см

1 шт.

 

5.

 Файл А4 ЕСONOMIX (100шт) глянсовий30 мкм

100 шт. – 1 уп.

 

6.

 Папір для нотаток 75Х75 ЕСONOMIX з липким шаром 400 л.

1 уп. - 400 л.

 

Замовник закупівлі не переслідує обрання конкретної торгової марки.

Контакти

  • ГО «Ера Милосердя»
  • [email protected]
  • +38 (048) 712 00 85
  • +380637637941
  • м. Одеса 65069 вул. Героїв оборони Одеси 68 офіс 7-б

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.