Неприбуткова неурядова організація МГР МГО «Партнер» (Одеса) оголошує відкритий тендер на закупівлю канцтоварів. Закупівля відбуватиметься протягом 2018 року.
Джерело фінансування закупівлі – Дана закупівля необхідна для забезпечення канцтоварів КЦ клієнтів проекту профілактики ВІЛ серед ЧСЧ та ТГ в рамках проекту 51 GF 18 / 78 ЦГЗ 18, що фінансується МБФ «Альянс громадського здоров’я».
Позиції для закупівлі
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Файли А4 30мк 100шт ECONOMIX |
шт |
12 |
Гелева ручка АІНАО Синій |
шт |
10 |
Коректор рідкий BUROMAX з пензликом 20мл |
шт |
4 |
Скоби №10 BUROMAX |
шт |
10 |
Дюркач BUROMAX |
шт |
1 |
Сегрегатор А4 5см Delta |
шт |
10 |
Сегрегатор А4 7,5см Delta |
шт |
10 |
Папір А4 80 г/м 500арк Zoom |
уп |
70 |
Зошит А4 96 арк ФОЛДЕР офсет в клітинку |
шт |
5 |
Зошит спіраль А5 80 арк пластикова обгортка Yes officeline |
шт |
5 |
Олівець 0,5 OPTIMA Master |
шт |
10 |
Термін постачання товарів, виконання робіт та надання послуг
Три робочі дні з моменту оплати рахунків.
Закупівля товарів та послуг Організацією МГР «Партнер», здійснюється без ПДВ (згідно положень п. 26 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 17.04.2013 р. № 284, оскільки витрати здійснюються в рамках грантів проекту Глобального фонду, наданих відповідно до програм Глобального фонду для боротьби із СНІДом, туберкульозом та малярією в Україні).
Склад цінової пропозиції:
Цінова пропозиція у формі рахунку-фактури на електронну адресу [email protected] , або власноруч за адресою: м.Одеса, вул. Краснова, 14, Офіс МГР ”Партнер”
Реєстраційні документи постачальника продукції та товарів
Підписанням та поданням своєї цінової пропозиції учасник погоджується з наступним:
Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з постачальниками
· Апанасенко Віталій Олегович
· Контактний номер телефону 0930750531
Методика обрання переможця конкурсу (процедури місцевої закупівлі). Спочатку серед поданих цінових пропозицій Комітетом із місцевої закупівлі Організатора місцевої закупівлі відбираються пропозиції, які відповідають технічним, кваліфікаційним та іншим вимогам до предмета закупівлі та постачальника, які містяться у цьому Запиті. З відібраних цінових пропозицій Комітетом із затвердження закупівлі обирається пропозиція з найнижчою ціною та постачальник/виконавець, який подав таку цінову пропозицію, оголошується переможцем процедури місцевої закупівлі.
Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 5 робочих днів з дати відкриття цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 2 (двох) календарних днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам місцевої закупівлі поштою або електронною поштою.
Найменування |
Одиниця виміру |
Кількість |
Файли А4 30мк 100шт ECONOMIX |
шт |
12 |
Гелева ручка АІНАО Синій |
шт |
10 |
Коректор рідкий BUROMAX з пензликом 20мл |
шт |
4 |
Скоби №10 BUROMAX |
шт |
10 |
Дюркач BUROMAX |
шт |
1 |
Сегрегатор А4 5см Delta |
шт |
10 |
Сегрегатор А4 7,5см Delta |
шт |
10 |
Папір А4 80 г/м 500арк Zoom |
уп |
70 |
Зошит А4 96 арк ФОЛДЕР офсет в клітинку |
шт |
5 |
Зошит спіраль А5 80 арк пластикова обгортка Yes officeline |
шт |
5 |
Олівець 0,5 OPTIMA Master |
шт |
10 |
Коментарі