bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Supermarkt me!
13.10.2008

Мета конкурсу  – звернути увагу людей на проблему непотрібних покупок, на консьюмеризм, розкрити його значення й допомогти не піддаватися бажанню тотального споживання.

Категорії конкурсу:

  • «Принт» - друкована реклама для преси та/або плакат для зовнішньої реклами.
  • «ТБ-ролик» - сценарій для ТБ-ролика тривалістю не більше 30 секунд. Обсяг тексту не більше 2/3 шпальти А4 .
  • «PR» – прес-реліз про певну подію в межах заданої теми. Подію вигадує учасник і висвітлює її у прес-релізі. Розроблена подія має носити соціальний характер і бути цікавим інформаційним приводом.
  • «Онлайн» – баннер або вірусний ролик, флеш-гра або будь-який інший формат реклами в мережі Інтернет.

Вимоги до учасників: 

  • вік - 28 років i молодше (без обмежень);
  • професіонали i аматори;
  • можна брати участь в усіх номiнацiях;
  • участь може бути iндивiдуальною або командною (не більше 2-х осіб);
  • кiлькiсть надісланих робіт не обмежується.

Термін подачі робіт – з 1 жовтня по 7 грудня 2008 року.

Термін проведення конкурсу – жовтень 2008 - лютий 2009 року.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.