Transparency International Україна оголошує закупівлю послуг на створення нової версії сайту організації. Дедлайн - 2 квітня 2018 року.
Термін надання послуг: 23 квітня 2018 – 25 червня 2018 року.
Пропозиції нового дизайну необхідно продемонструвати до 14 травня 2018 року. Тестову версію нового сайту – до 11 червня. Повноцінна робота нового сайту має розпочатися 25 червня 2018 року.
Очікуваний результат: Підписання контракту. Отримання послуг з розробки нового дизайну корпоративного порталу Transparency International Україна та запуску його робочої версії на домені ti-ukraine.org
ЕТАПИ ПРОВЕДЕННЯ ТЕНДЕРУ:
На цьому етапі учасники підтверджують свою відповідність технічним та кваліфікаційним вимогам (визначені нижче). Тендерний комітет ТІ Україна залишає за собою право вимагати додаткову інформацію та документи на її підтвердження, у разі, якщо відповідність окремим критеріям учасника буде вимагати уточнення.
Після верифікації учасники, які відповідають технічним та кваліфікаційним вимогам, вони допускаються до наступного етапу – Редукціону.
ОБОВ’ЯЗКОВІ ТЕХНІЧНІ ТА КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК:
Обов’язкові технічні вимоги до предмету закупівлі наведені у Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі.
№ | Обов’язкові кваліфікаційні вимоги до постачальника товарів або виконавця робіт та послуг | Документи, які підтверджують відповідність кваліфікаційним вимогам та надаються учасниками у складі їхньої пропозиції |
1. | Наявність досвіду роботи (мінімум два роки) з надання послуг з розробки корпоративних веб-порталів | Довідка про досвід компанії у довільній формі, яка ілюструє наявність відповідного досвіду роботи. |
2. | Референс-лист, що включає перелік корпоративних клієнтів з телефонами контактних осіб. | Референс-лист, що включає перелік корпоративних клієнтів з телефонами контактних осіб та рекомендаціями (у разі наявності). |
3. | Інформація щодо дизайну розроблених веб-сайтів (дизайн порталів) за останні 2 роки:
– технології які використовувались при створенні дизайну корпоративних веб-порталів; – підтверджене портфоліо з розробки дизайну корпоративних веб-порталів. |
Перелік, кількість та якість розробленого дизайну корпоративних веб-порталів за останні 2 роки.Надати лінки на відповідні сайти, які були розроблені учасником.
|
4. | Наявність у компанії:
– веб-дизайнера; – програміста; – координатора проекту; – служби технічної підтримки. |
Довідка у довільній формі про наявність в учасника фахівців, які будуть задіяні в розробці сайту. Обов’язково зазначити координатора з яким буде контактувати замовник. В довідці зазначити про можливість організації надання послуг з хостингу. |
5. | Документи учасника | – сканкопія Статуту (для юридичних осіб);
– сканкопія виписки з ЄДР або аналогічний документ; – сканкопія документу, що підтверджує право на підписання договору (для юридичних осіб). – сканкопія документу, що підтверджує повноваження директора (для юридичних осіб). |
6 | Вартість наданих послуг | Учасник має надати пропозицію за формою, визначеною Додатком 2 до оголошення про проведення закупівлі |
Невідповідність тендерної пропозиції хоча б одній з технічних та кваліфікаційних вимог призводить до дискваліфікації такої тендерної пропозиції.
Критерії оцінки пропозицій, які відповідатимуть обов'язковим технічним та кваліфікаційним вимогам, їх вагові коефіцієнти:
№ | Критерій оцінки | Ваговий коефіцієнт | Документи, які підтверджують відповідність критерію |
1. | Вартість робіт | 25 | Тендерна пропозиція |
2. | Технології, що були використані при розробці дизайну веб-порталів за останні 2 роки, перелік та кількість створених веб-порталів. | 20 | Перелік, кількість та якість дизайну розроблених корпоративних веб-порталів та технології що були використані |
3. | Досвід, рекомендації. | 5 | Референс-лист, що включає перелік корпоративних клієнтів з телефонами контактних осіб та рекомендаціями (у разі наявності). |
Правила оформлення тендерної пропозиції учасника торгів
Тендерні пропозиції приймаються в системі RIALTO
Кінцевий термін подання пропозицій – 2 квітня 2018 року до 10:00
TI Україна залишає за собою право вимагати від учасників конкурсних торгів (тендеру) додаткові матеріали або інформацію, що підтверджують відповідність вимогам замовника.
Учасники конкурсних торгів погоджуються з тим, що TI Україна не повертає матеріали, які можуть бути додатково надані учасниками на вимогу замовника.
Порядок оплати послуг Переможцю тендера
Оплата послуг здійснюється на умовах оплати по факту, після проведення робіт зі створення дизайну сайту ti-ukraine.org та запуску робочої версії сайту. Попередня оплата не передбачається.
Посадова особа замовника, уповноважена здійнювати зв'язок з учасниками торгів
Додаткову інформацію можна отримати:
Олександр Аргат, керівник департаменту комунікацій ТІ Україна
е-mail: [email protected]
+38 093 844 24 81
Додатки до оголошення про проведення закупівлі
Додаток 1
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НА РОЗРОБКУ НОВОГО ДИЗАЙНУ ТА РОБОЧОЇ ВЕРСІЇ КОРПОРАТИВНОГО САЙТУ TI-UKRAINE.ORG
Цілі:
розробити новий дизайн корпоративного порталу Transparency International Україна та запустити його робочу версію на домені ti-ukraine.org.
Терміни виконання:
23/04/2018 – 25/06/2018.
Пропозиції нового дизайну необхідно продемонструвати до 14 травня 2018 року. Тестову версію нового сайту – до 11 червня. Повноцінна робота нового сайту має розпочатися 25 червня 2018 року.
Бриф на створення сайту.
Додаток 2
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ
Ознайомившись із оголошенням про проведення процедури конкурсних торгів на закупівлю послуг з зі створення дизайну сайту ti-ukraine.org та робочої версії сайту ми, які нижче підписалися, пропонуємо нижчезазначені товари/послуги у відповідності до умов вищезазначеного оголошення про проведення процедури закупівлі (далі – „Оголошення”). Пропозиції за даною закупівлею надані у Таблиці відповідності вимогам Оголошення та Таблиці оцінки пропозицій за кожним критерієм оцінки.
1. | Найменування учасника: | |
2. | Юридична адреса: | |
3. | Фактична адреса: | |
4. | Дата державної реєстрації: | |
5. | ПІБ та посада керівника учасника | |
6. | Номер телефону керівника: | |
7. | Контактна особа: | |
8. | Номер телефону контактної особи: | |
9. | Електронна пошта контактної особи: | |
10. | Адреса веб-сайту учасника (за наявності): | |
11. | Банківські реквізити: | |
12. | Якщо пропозиція подана агентом (посередником), вказати дійсного постачальника (найменування, адреса): |
№ | Вид запланованих робіт/послуг | Вартість послуги, грн |
1. | ||
ПДВ (якщо має місце) | ||
ВСЬОГО, грн (з ПДВ, якщо має місце) |
Підписанням та поданням цієї тендерної пропозиції [назва учасника] зобов’язується у випадку акцепту цієї пропозиції TI Україна:
Підписанням та поданням цієї тендерної пропозиції учасник погоджується з наступним:
Цим ми підтверджуємо нашу юридичну, фінансову та іншу спроможність виконати умови даної тендерної пропозиції та Оголошення, укласти договір на закупівлю товарів/послуг та правдивість всіх відомостей зазначених у цій тендерній пропозиції.
Уповноважений підписати тендерну пропозицію для та від імені [назва юридичної особи/ФОП] згідно [статуту або довіреності]:
__________________________ _________________________ [Дата]
[ПІБ, посада] [підпис]
[М.П.]
Детальніше - на сайті
Коментарі