Херсонський відокремлений підрозділ Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» оголошує відкритий конкурс на закупівлю послуг з поліграфії та друку у 2018 році. Дедлайн - 26 березня 2018 року.
Пропозиція, яка подається учасником на конкурс, повинна складатися з:
1) Повністю заповненої, підписаної уповноваженою особою, завіреною печаткою Форми комерційної пропозиції (1);
2) Копії документів, що надаються учасником:
Всі копії будь-яких документів, що включаються в пропозицію, мають бути обов’язково завіреними підписом учасника, а якщо учасником є юридична особа, то печаткою та підписом уповноваженої особи. До пропозиції повинні додаватись документи, які посвідчують право такої уповноваженої особи її підписувати (наказ про призначення керівника або довіреність).
Надані копії документів мають бути розбірливими та якісними.
Відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй пропозиції несе учасник.
Строк дії пропозиції повинен становити не менше 12 місяців з дати підписання договору. Якщо строк не зазначений, він вважатиметься 12 місяців.
Оцінка пропозицій здійснюватиметься на основі критерію «вартість послуг» та «якість запропонованої послуги». До уваги також братиметься досвід надання аналогічних послуг.
Пропозиції повинні бути подані особисто або поштою не пізніше 18:00 години 26 березня 2018 року до Херсонського відокремленого підрозділу Установи «Центр розвитку місцевого самоврядування» за адресою: м. Херсон, вул. Потьомкінська, 13 або ел-поштою: скан-копії на адресу [email protected] із темою листа відкритий конкурс на закупівлю послуг з поліграфії та друку.
Детальну інформацію можна отримати, звернувшись на електронну адресу: [email protected], або до контактних осіб: Оксана Сілюкова (тел.0676180021), Тетяна Петренко (тел. 0954518365).
Про результат буде повідомлено після проведення тендеру.
Додаток 1 до
Умов конкурсу на закупівлю послуг тиражування (друку) матеріалів у 2018 році
Учасник не повинен відступати від даної форми, в протилежному випадку пропозиція відхиляється
ФОРМА “КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ”
(форма подається Учасником на фірмовому бланку)
1 |
Повне найменування учасників |
|
2 |
Код ЄДРПОУ |
|
3 |
Форма власності та юридичний статус |
|
4 |
Платник ПДВ |
|
5 |
Дата створення |
|
6 |
КВЕД (має відповідати виду закупівлі) |
|
7 |
Адреса: |
|
|
- юридична |
|
|
- фактична |
|
8 |
Телефон |
|
9 |
Факс |
|
10 |
Ел.пошта |
|
11 |
Веб-сайт |
|
12 |
ПІБ та посада керівника організації |
|
13 |
ПІБ уповноваженого представника Учасника на підписання документів за результатами процедури закупівлі |
|
14 |
ПІБ та посада контактної особи |
|
15 |
Телефон контактної особи |
|
16 |
Ел. Пошта контактної особи |
|
17 |
Перелік замовників, яким надавались подібні послуги |
|
18 |
Досвід надавання послуг |
|
Надаємо свою пропозицію щодо участі у конкурсі на закупівлю послуг поліграфії та друку у 2018 році згідно вимог Умов конкурсу.
Маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника та Договору за наступною специфікацією та цінами:
№ п/п |
Найменування послуги |
Ціна за одиницю, грн |
Термін виконання замовлення, робочих днів |
Можливість безкоштовної доставки (Так/Ні) |
1. |
Брошура: формат: А4, обсяг: 40 сторінок; папір на обкладинку – крейдований 200 г/м², 4+0, матова ламінація; папір на текст – крейдований 90 г/м², 4+4; наклад – 100 примірників |
|
|
|
2. |
Календар настінний: формат А3, обкладинка: папір крейдований 200 гр. двухстороння матова ламінація, 4+0, 12 листів, папір крейдований 200 г\м2 , пружина по короткій стороні, плечико, наклад 100 примірників |
|
|
|
3. |
Листівка формат А4, папір крейдований матовий 250 г/м2; 4+4, матова ламінація 1+1, наклад 100 примірників |
|
|
|
4. |
Листівка формат А4, папір офсет 80, 4+0, наклад 30 примірників |
|
|
|
5. |
Листівка формат А4, папір офсет 80, 4+4, наклад 30 примірників |
|
|
|
6. |
Буклет формат А4: Папір матовий крейдований 90 г/м2 , колір 4+4; 20 листів; обкладинка - папір крейдований 150 г/м2, сбір на 2 скоби, наклад 100 примірників |
|
|
|
7 |
Буклет: Буклет 210х200 мм у розвороті, в складеному вигляді 210х100 мм, папір крейдований глянцевий 130 г, 1 фальц, наклад 100 примірників |
|
|
|
8 |
Наліпки кольорові, розмір 105 х 37мм, колір 1+0, наклад 100 примірників |
|
|
|
9 |
Видання 1. Кількість сторінок 24, Формат А4, внутр. блок: папір крейдований 150 гр/м², колір 4+4, обкладинка: ламінація матова 1+0, кріплення на дві скоби, наклад 100 екз. |
|
|
|
10. |
Видання 2. Кількість сторінок 48, Формат А5, внутр. блок: папір крейдований 150 гр/м², колір 4+4; обкладинка: ламінація матова 1+0, кріплення на дві скоби, наклад 100 екз. |
|
|
|
11. |
Видання 3. Формат A4, Обкл. 4+0, папір крейдований 300 гр/м2, одностороння матова ламінація, внутр. бл. 1+1, папір крейдований 100гр/м2, 150 стор. Скріплення ПУР біндер, наклад 100 примірників |
|
|
|
12. |
Календар квартальний А4 “Стандарт” на 3 пружини, з одним календарним полем, загальний формат 70х30, кріплення - люверс, наклад 100 примірників |
|
|
|
Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі пропозиції згідно з умовами конкурсу, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вам умовами.
Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося укласти Договір про закупівлю не пізніше ніж через 5 банківських днів з дня акцепту пропозиції.
Умови розрахунків: по факту надання послуг.
Дата___________
__________________ ПІБ посада уповноваженої особи
Коментарі