Громадська організація “МАРТ” оголошує тендер на надання послуг організації 3-денного заходу у м. Чернігові/Чернігівській обл.: організація проживання, харчування та компенсації проїзду 28 учасників, надання в оренду обладнаного конференц-залу. Дедлайн - 11 лютого 2018 року.
1. Замовник:
1.1. Найменування: Громадська організація «МАРТ»
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ:25618907
1.3. Місцезнаходження: 14000, м. Чернігів, вул. П’ятницька, 39, кімн. 702
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками:
Шляхтур Наталія Ігорівна, координатор проекту,
тел./факс: (0462) 774-110
ел. пошта: [email protected]
1.5. Мета: Проведення 25 – 27 лютого 2018 р. другого тренінгу проекту «Громада, де чути голос молоді».
1.6. Завдання: Організація 3-денного заходу у м. Чернігові/Чернігівській обл. – організація проживання, харчування та компенсації проїзду 28 учасників, надання в оренду обладнаного конференц-залу.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: за рахунок проекту«Громада, де чути голос молоді», що реалізується Громадською організацією «МАРТ» у рамках проекту ПРООН “Громадянське суспільство задля розвитку демократії та прав людини в Україні”, що реалізовується за фінансової підтримки Міністерства закордонних справ Данії.
3. Адреса веб-порталу: www.mart-ngo.org.ua
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі:
4.2. Опис предмета закупівлі: Послуги з організації заходу - 3-денного семінару у м. Чернігові/Чернігівській обл. для 28 учасників, що включають у себе:
- організація проживання 28 учасників у період з 24.02.2018 (18:00) по 27.02.2017 (17:00) у одно-, дво- або тримісних готельних номерах за схемою:
Тип готельного номеру |
Кількість осіб, що проживатимуть |
1-місний |
3 |
2- або 3-місний |
25 |
- організація харчування 28 учасників за схемою:
сніданок |
кава-брейк |
обід |
кава-брейк |
вечеря |
|
24.02.2018 |
+ |
||||
25.02.2018 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
26.02.2018 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
27.02.2018 |
+ |
+ |
+ |
+ |
+ |
- надання в оренду обладнаного конференц-залу для проведення занять з 25.02.2018 (09:00) по 27.02.2018 (17:00): фліп-чарт, мультимедіапроектор, аудіо система, екран, стільці для 28 учасників.
Усі вищезазначені послуги мають бути надані в одному місці.
4.3. Строк поставки товарів або надання послуг: 24.02.2018 - 27.02.2018
5. Основні умови договору: Замовник отримує послуги за 100% передоплатою відповідно до договору або розрахункових документів (рахунок/рахунок-фактура). Виконавець зобов’язаний надати послуги в повному складі та в зазначені терміни. Протягом 5 днів після заходу, але не пізніше 05.03.2018, надати документи про надані послуги за наступними критеріями: кошторис наданих послуг (з первинною документацією у додатку), акт виконаних робіт.
6. Строк дії цінових пропозицій: 14 днів.
7. Подання цінових пропозицій:
7.1. Місце та спосіб подання: особисто або електронною поштою на адресу: [email protected] з позначкою у темі листа: «ТЕНДЕР». Пакет документів має містити: цінову пропозицію (плановий кошторис), пояснювальну записку (детальний опис місця, що пропонується для проведення заходу), реквізити учасника тендеру.
7.2. Строк: 11.02.2018 до 17:00 год.
8. Розкриття цінових пропозицій:
8.1. Місце: 14000, м. Чернігів, вул. П’ятницька, 39, кімн. 702;
8.2. Дата: 12.02.2018;
8.3. Час: 11:00.
Коментарі