bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на вибір постачальника послуг з організації та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму
28.08.2017

Благодійна організація «Благодійний фонд «Надія та Довіра» оголошує тендер на організацію та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму.  
Дедлайн – 5 вересня 2017 року.

Дата оголошення тендеру: 23 серпня 2017  року

1.             Мета та предмет тендеру:

Мета тендеру: вибір постачальника послуг з організації та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму для 65 осіб в період з  24-26 листопада 2017 року.

Предметом тендеру є тендерна пропозиція (цінові пропозиції, прайси, рахунки-фактури, проекти договорів тощо) та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому оголошенні.

2.             Кваліфікаційні вимоги до характеристик учасників тендеру на надання вищевказаних послуг:

До участі у тендері запрошуються організації всіх форм власності, які:

Ø   Мають успішний досвід організації заходів та території України;

Ø   Офіційно зареєстровані та діють на території України.

3.             Вимоги щодо умов проживання та місця проведення заходів:

Місце проживання і проведення Форуму мають збігатися
та повинні відповідати високим стандартам проживання та роботи учасників.

4.        Формат участі у тендері – комерційна пропозиція має містити розрахунок триденного Форму у трьох різних місцях проведення.

1-й день

  • Надання конференц-зали на 30-35 осіб (8 годин на добу).
  • Проживання 30 осіб у двохмісних номерах (усі жінки). Заїзд – 9:00.
  • Обід 35 осіб.
  • Вечеря 35 осіб.
  • Кава-пауза на 35 осіб – 1-ша посилена + 1 звичайна.
  • Забезпечення учасників роздатковими матеріалами (папка, блокнот, ручка, бедж, тощо).

2-й та 3-й день

  • Надання конференц-зали на 60-80 осіб (8 годин на добу), з додатковою можливістю   одночасної оренди 2-х залів на 30-40 осіб.
  • Проживання 60 осіб у двохмісних номерах (орієнтовно 30 жінок та 30 чоловіків). Заїзд – 9:00, виїзд о 12:00.
  • Сніданок 60 осіб.
  • Обід 65 осіб.
  • Вечеря 60 осіб.
  • Кава-пауза на 65 осіб – 3 звичайні + 1 посилена в останній день.  
  • Забезпечення учасників роздатковими матеріалами (папка, блокнот, ручка, бедж, тощо).
  • Можливість компенсувати проїзд учасників Форуму.

Місце проведення: м. Київ та передмістя Києва.

Орієнтовна дата проведення Форуму 24-26 листопада 2017 року.

Комерційна пропозиція має бути завірена печаткою організації та підписом уповноваженої особи.

5.             Визначення переможця тендеру:

Розгляд та відбір тендерних пропозицій буде проводиться тендерною комісією Організатора на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Винагородою переможцю тендеру буде укладання угоди з Організатором на  організацію та проведення 3-х денного Всеукраїнського Форуму.

УВАГА!!! Після обрання переможця тендеру останній, протягом 3-х робочих днів повинен  надати лист з підтвердженням бронювання обраного Організатором місця проведення Форуму від готелю, ТК, тощо. В разі ненадання листа, Організатор вправі обрати іншого постачальника послуг.

Кінцевий термін надання заявок – 5 вересня 2017 року (17:00).

Адреса для подання заявок: м. Київ, вул. Будівельників 22/11, оф. 24, 1-й поверх. Обов’язкове подання сканкопій заявок на е-mail: [email protected]

Контактна особа:  Ботвін Сергій Павлович тел.: +38 (067) 467-18-92; е-mail: [email protected]

 

Фонд «Надія та Довіра» не несе відповідальність за роботу пошти України, за будь-які поштові помилки, внаслідок яких матеріали (інформація про розгляд пропозицій, тендерна пропозиція, кошторис чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли чи надійшли з запізненням, були загублені чи пошкодженні, за роботу операторів зв’язку. Учасник тендеру несе відповідальність за достовірність наданої інформації.

Контакти

  • Ботвін Сергій Павлович
  • +38 (067) 467-18-92

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.