Громадська організація «ДІКСІ ГРУП» продовжує конкурс на надання послуг з абонентського обслуговування інформаційно-технічної інфраструктури організації в рамках Проекту USAID «Прозора енергетика». Дедлайн - 16 липня 2017 р.
Орієнтовний профіль компанії – постачальника послуг (надалі - Постачальник):
Юридична особа, або ФОП (загальна система або 3 група ЄП).
Виділений куруючий інженер, який опікується обслуговуванням Замовника, а в разі неможливості вирішення проблеми самостійно – передає її на вищу/спеціалізовану ланку служби підтримки.
Строк реакції на звернення – не більше 30 хвилин з моменту звернення.
Строк приїзду інженера на територію Замовника в разі необхідності – не довше 2-х годин з моменту виявлення такої потреби або за окремою домовленістю сторін.
Строк відновлення роботи ЕООТ не довше 2-х робочих днів або за окремим погодженням сторін.
Цілодобова доступність куруючого сервісного інженера або чергового інженера наступними засобами комунікації – телефон (номер національних операторів України), електронна пошта, визначені окремо текстові мессенджери.
Наявність онлайн-системи реєстрації звернень.
Місце розташування Постачальника або його представництва – м. Київ або передмістя.
Загальні вимоги до персоналу: інженери, які безпосередньо контактують із Замовником повинні мати комунікативні навички, достатні для спілкування на технічні питання з персоналом, який не має спеціальних технічних знать, бути врівноваженими, володіти українською та/або російською мовами.
Вимоги до достатності персоналу: загальна кількість персоналу Постачальника повинна бути достатньою для безперервного забезпечення надання послуг в зазначені строки без зниження якості.
Вимоги до матеріально-технічної бази Постачальника: МТБ Постачальника повинна бути достатньою для проведення всіх регламентних та аварійних робіт, а також включати в себе підмінні дрібні компоненти загального використання (патч-корди, шнури живлення тощо), які можуть знадобитися в процесі надання послуг. Строк надання зазначених компонентів – в рамках розрахункового місяця, після чого Замовник має повернути підмінні компоненти Постачальнику або оплатити їх вартість відповідно до домовленостей.
Вимоги до кваліфікації персоналу: персонал Постачальника повинен володіти наступними спеціальними знаннями:
12. 1. Розуміти принципи функціонування мереж на базі стеку протоколів TCP/IP.
12. 2. Вміти планувати, впроваджувати та адмініструвати наступні мережеві сервіси: DNS, DHCP, VPN і NAT в обсягах, достатніх для обслуговування Замовника, значна кількість користувачів якого використовує корпоративне ПЗ, сервіси та дані, що переважно централізовано знаходяться на серверах Замовника.
12.3. Мати знання та досвід з планування, впровадження та адміністрування:
Серверів на базі Microsoft Windows 2012 та пропонованих зазначеним оточенням сервісів.
Microsoft Active Directory та пропонованим ним функціоналом, щонайменше в межах управління аутентифікацією, авторизацією та обліком користувачів; розповсюдження програмного та апаратного забезпечення; управління налаштуваннями; інтеграції в сторонні сервіси.
Багаторівневих систем резервного копіювання (та відновлення) даних.
Систем відмовостійкості оточення,зокрема, резервування, балансування, керування живленням тощо.
Систем автоматичного моніторингу та обслуговування обладнання й програмних засобів.
Обладнання та програмного забезпечення для організації віддаленого доступу до ресурсів Організації.
Інтернет-імен (доменів).
Поштових, файлових та інших сервісів, що надаються публічними постачальниками послуг.
Мережевого та комутаційного обладнання рівня SOHO.
Клієнтського апаратного та програмного забезпечення загальної спрямованості.
Систем ERP (1С), CRM (Bitrix24) та подібного корпоративного програмного забезпечення – виключно в межах розгортання та адміністрування оточення для функціонування зазначених або подібних систем.
12. 4. Мати знання щодо схем (каналів) ліцензування програмного забезпечення (переважно Microsoft), планувати та проводити заходи з управління ліцензіями ПЗ.
12.5. В обсягах, достатніх для обслуговування Організації зі значною кількістю мобільних користувачів, мати знання та досвід з обслуговування, модернізації, а також проведення нескладного ремонту:
апаратної частини локальної мережі;
комп’ютерної, серверної та оргтехніки;
засобів проведення презентації тощо.
12.6. Знання та досвід в плануванні, розробці та впровадженні заходів з інформаційної безпеки.
12.7. Знання та досвід у документуванні ІТ-системи, написанні інструкцій для користувачів, регламентів.
12.8. Поглиблені знання та досвід в питаннях планування напрямків модернізації та розвитку інформаційно-технічної екосистеми, проведення заходів зі збору, збереження, обробки відповідної інформації щодо потреб Організації, спільне з керівництвом Організації стратегічне планування напрямків розвитку.
12.9. Здатність до швидкого прийняття рішень у нестандартних ситуаціях.
Підтвердження компетенцій персоналу сертифікатами/рекомендаціями буде додатковою перевагою.
З орієнтовним переліком завдань можна ознайомитися за посиланням: https://docs.google.com/document/d/11FEDxQ95wzSv9tNzu7VR8h9NBdKQlY0xVry-Rq4k-p4/edit
Для визначення відповідності постачальника кваліфікаційним вимогам, окрім камеральної перевірки документації наданої в складі тендерної пропозиції, призначається співбесіда з куруючим інженером для з’ясування рівня кваліфікації, комунікативних навичок, сприйняття колективом.
У разі обґрунтованої потреби замовник може вимагати заміни куруючого інженера на спеціаліста аналогічної/достатньої кваліфікації.
Очікуваний термін надання послуг - до грудня 2018 року.
Надсилайте комерційну пропозицію із зазначенням вартості послуг (в грн.) за 1 годину роботи з описом відповідного досвіду до 18:00 16 липня 2017 року за адресою [email protected], зазначивши у темі листа «Обслуговування ІТ-інфраструктури організації».
Коментарі