bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

IV Всеукраїнський молодіжний конкурс «Новітній інтелект України»
10.08.2009

Конкурс складається з 3-х конкурсних номінацій:

  • Конкурс прикладних досліджень з гуманітарної та економічної тематики (на задані організаторами теми).
  • Конкурс бізнес-ідей.
  • Конкурс соціальних проектів.

1. Конкурс прикладних досліджень з гуманітарної та економічної тематики
Конкурс проводиться серед молодих дослідників, вік яких не перевищує 35 років

  • Перша вікова категорія – учні старших класів шкіл, ліцеїв, гімназій.
  • Друга вікова категорія – студенти навчальних закладів І-ІV рівнів акредитації.
  • Третя вікова категорія – аспіранти, викладачі, дослідники-практики, вік яких не перевищує 35 років.

Для участі у конкурсі потрібно підготувати конкурсну роботу на одну із тем:
Гуманітарна тематика:

  • Моє бачення освіти майбутнього в Україні.
  • Українська трудова міграція: «нова діаспора» чи остаточна втрата для країни?
  • Як активізувати благодійну діяльність в Україні?
  • Як зберегти й модернізувати моральні та етичні цінності українського суспільства?
  • Як зробити національну виборчу систему реальним віддзеркаленням волевиявлення українців?
  • Як зробити українську книжку конкурентоспроможною на вітчизняному та світовому ринках?
  • Як зробити українську систему охорони здоров’я гуманною та економічно ефективною?
  • Які умови необхідно створити в Україні для розвитку креативно мислячої особистості?
  • Якої молодіжної організації бракує сьогодні Україні?
  • Якою може бути соціальна та моральна місія церкви в сьогоднішньому українському суспільстві?
  • Як підготувати дітей до життя у світі дорослих?
  • Як сформувати ефективну модель української влади та забезпечити над нею суспільний контроль?

Економічна тематика:

  • Екологічне сільське господарство: глобальна ніша України чи чергова ефемерна надія?
  • Житлово-комунальна реформа: як перейти до ефективного ринкового механізму?
  • Запропонуйте українській владі пакет ефективних антикризових рішень.
  • Земля в Україні: як позбутися ідеологічних стереотипів і вибудувати сучасний механізм земельного обігу?
  • Національний маркетинговий проект: як сформувати позитивний імідж сучасної України?
  • Соціальна відповідальність вітчизняного бізнесу: як поодинокі випадки перетворити на правило?
  • Що робити, щоб вирішити проблему навали сміття в Україні?
  • Як вибудувати механізм реальної енергетичної ефективності України?
  • Як демонополізувати національну економіку?
  • Як залучити інвестиції у розвиток української культури / освіти / охорони здоров’я?
  • Як зробити туризм одним із основних донорів українського бюджету?
  • Яким чином Україна зможе посісти гідне місце у глобальній економіці ХХІ століття?

Критерії оцінювання робіт:
(1) Логіка та повнота викладу матеріалу. (2) Самостійність проведеного дослідження. (3) Оригінальність, креативність та новизна роботи. (4) Обґрунтованість та практичність висновків й пропозицій. (5) Наявність посилань на досвід інших країн, які вирішили аналогічні проблеми.

Конкурс прикладних досліджень проводиться у два етапи:
Перший етап – підведення підсумків конкурсу на регіональному рівні, яке відбудеться протягом лютого-березня 2010 р.
Другий етап – підведення підсумків конкурсу на національному рівні, яке відбудеться у квітні 2010 р.

2. Конкурс бізнес-ідей

Конкурс проводиться серед молодих підприємливих людей, вік яких не перевищує 35 років, які бажають започаткувати або розширити власний бізнес.

Опис бізнес-ідеї має складатися з короткого опису ідеї, прогнозованої унікальності продукції або послуги, загального механізму реалізації бізнес-ідеї.

Критерії оцінювання бізнес-ідеї:
(1) Логіка викладу змісту бізнес-ідеї. (2) Самостійність, оригінальність та новизна бізнес-ідеї. (3) Обґрунтованість та можливість її реалізації.

За авторами зберігається та гарантується право інтелектуальної власності на подані бізнес-ідеї!


3. Конкурс соціальних проектів

Конкурс проводиться серед молодих соціально активних людей, вік яких не перевищує 35 років

Основна мета написання конкурсної роботи – короткий виклад того, що реально можна зробити в суспільстві для вирішення конкретної соціальної проблеми.

Конкурсна робота повинна складатися з опису соціальної ідеї, її мети, ресурсного забезпечення, реального механізму її здійснення.

Критерії оцінювання соціального проекту:

(1) Логіка викладу змісту проекту. (2) Самостійність, оригінальність та новизна проекту. (3) Обґрунтованість та можливість його реалізації.

Переможці конкурсу бізнес-ідей та соціальних проектів будуть визначені під час церемонії підведення підсумків Конкурсу, яка відбудеться в квітні 2010 року в Києві.

Переможці у кожній віковій категорії та конкурсній номінації нагороджуються дипломами та грошовими преміями:

  • 1 місце – 3000 грн.
  • 2 місце – 2500 грн.
  • 3 місце – 2000 грн.

Вимоги до конкурсної роботи:

Робота повинна бути написана державною мовою обсягом не більше 8 сторінок формату А4 (шрифт Times New Roman, 14 розмір, інтервал між рядками – 1,5)

Останній термін подання конкурсних робіт – 15 грудня 2009 року.

Конкурсну роботу та заповнену анкету учасника конкурсу (яку можна скачати зі сайту www.novi.org.ua) надсилайте на адресу: 01012 Київ, а/с 75 з приміткою «На конкурс», а також обов’язково надішліть конкурсну роботу електронною поштою на адресу: [email protected] у форматі __.doc.
 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.