bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Фото та відеоконкурс у межах ініціативи «Молодь проти гречки»
20.10.2015

В останній тиждень перед днем голосування 25 жовтня 2015 року, ініціатива Одеської обласної організації Комітету виборців України «Молодь проти гречки» набирає максимальних обертів. Різними методами, активісти організації закликають молодь не «куплятися» на гречку, обман та пусті обіцянки та проголосувати на виборах відповідально і свідомо. Брендовані та поліграфічні продукти, а також основні заходи ініціативи «Молодь проти гречки» було презентовано на прес-конференції, яка відбулась 19 жовтня в місті Одесі.

Для ініціативи розроблена графічна візуалізація, яка зображає “типового” кандидата з пакетом гречки замість голови. “Гречка” використовується як збірний образ прямого і непрямого підкупу виборців і всілякої дискредитації самого виборчого права. Брендовані продукти ініціативи (наліпки, магніти, брелоки) протягом тижня будуть поширені серед молоді активістами організації в ході вуличних акцій біля навчальних закладів та гуртожитків. Також серед молоді будуть поширені плакати “Стоп гречка” та буклети “У тебе ЦЕ вперше — зроби все правильно”,  з порадами як ефективно реалізувати та захистити свій голос на місцевих виборах 2015 року. Крім того, в соціальних мережах буде запущено декілька постерів з ключовими повідомленнями для молоді та закликом бути більш активними на виборах.

На активізацію виборців (в першу чергу, молоді) направлено два оголошені організацією конкурси. Переможці кожного конкурсу отримають грамоту від організації та смартфон HTC в подарунок. Кращі та найбільш популярні роботи буде зібрано в окремих продуктах (відеоролик та фото-колекція) та поширено серед ЗМІ і розміщено в Інтернеті.

Для участі у фото-анти-рейтингу “Кращий гречкосій”, необхідно не пізніше 27 жовтня 2015 року включно розмістити фото, яким буде зафіксовано підкуп виборців або будь-які інші незаконні дії щодо впливу на голосуванняв соціальній мережі Facebook чи ВКонтакте з хештегом #стоп_нечестным_выборам. Згідно умов конкурсу, приймається будь-яке фото, яке: 1) фіксує сам факт підкупу виборців у будь-якій формі; 2) містить інформацію, яким кандидатом чи партією такі дії здійснюються.

Відео-роботи в рамках конкурсу “Чому я йду голосувати” повинні підкреслити важливість голосування для молоді, мати аргументацію та заклик до молодого покоління прийняти активну участь у виборах та свідомо віддати свій голос. Згідно умов конкурсу, приймається будь-яке відео тривалістю до 20 секунд, без передвиборчої агітації та нецензурної складової.

Відео необхідно розмістити в соціальній мережі Facebook чи ВКонтакте з хештегом #стоп_нечестным_выборам  не пізніше 20 жовтня 2015 року включно. Очікується, що найбільше відео-робіт надійде від учасників Школи молодого виборця, котра проводиться в рамках ініціативи для молоді міст Котовськ та Татарбунари.

За декілька днів до голосування у вірусному режимі буде запущено по соціальним мережам короткий відеоролик “Не ПРОСПИ своє майбутнє”, який повинен підштовхнути молодь голосувати на виборах та здійснити це свідомо.

Також нагадуємо, що протягом усього виборчого процесу молодь може отримати безоплатну  правову допомогу з усіх аспектів ефективної реалізації та захисту права голосу (особливо що торкається адміністративного впливу на волевиявлення, кампаній підкупу студентів чи створення штучних перепон для голосування). Наразі більшість звернень за допомогою торкається уточнення списку виборців та процедури голосування.

Ініціатива “Молодь VS “виборча гречка” реалізується Одеською обласною організацією ВГО “Комітет виборців України”. Ініціатива має на меті підвищення активності, свідомості і виборчої культури молодих виборців та посилення їх впливу на проведення чесних демократичних місцевих виборів 2015 року та подальші громадсько-політичні події в країні.

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.