bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Запрошуємо взяти участь у конкурсі СТАЛО для МСБ (за підтримки ПРООН та GEF)
17.06.2015

Ekonomika Communication Hub, НГО «Комунікації для змін» за підтримки Програми розвитку ООН в Україні та Глобального екологічного фонду (GEF) проводять конкурс для підприємців МСБ.

СТАЛО — це конкурс бізнес-рішень для сталого розвитку.

Ми збираємо 30 найкращих бізнес-рішень з позитивним соціальним ефектом та дружніх до довкілля, що впроваджені в українських малих та середніх компаніях.

Прийом заявок триватиме до 30 червня.

СТАЛО — це проект, мета якого — познайомити малий та середній бізнес із концепцією сталого розвитку, а також знайти та поширити такі рішення в Україні та за її межами. Ми віримо в те, що компанії будь-якого розміру можуть слугувати людям, позитивно впливати на екологію і приносити прибутки!

Для кого? У конкурсі можуть взяти участь компанії малого та середнього бізнесу, що працюють в Україні (мають до 250 співробітників i оборот до 150 млн грн на рік) та відповідають вищезазначеним критеріям.  Номінувати найкращих у сталому підприємництві запрошуються всі небайдужі: клієнти, партнери, бізнес-асоціації. Їм пропонується заповнити анкету в рубриці «Учасники».

Навіщо це бізнесу? Топ-30 кейсів будуть опубліковані на сайті СТАЛО та інших ресурсах, отримавши можливість розширити коло партнерів і клієнтів.  Переможці будуть нагороджені на церемонії влітку 2015 року і заохочені такими корисними бонусами, як: навчання у школі підприємців, участь у фестивалі «У пошуках made in Ukraine», менторська допомога управлінської команди Ekonomika Communication Hub тощо.

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

I. Економічний аспект

Довгостроковість економічної вигоди — можливість отримання вигоди через кілька років, тобто проект не пов'язаний із тимчасовими явищами у бізнесі або соціумі.

Перспективність (можливість створювати нові бізнеси, які будуть відштовхуватися від наявних, іншими словами, це потенціал для генерування нових проектів).

Імпортозаміщення (наявність імпортозаміщення або потенціал у майбутньому замінити імпортний товар).

Вигода для споживача і для регіону.

II. Екологічний аспект

1. Управління природними ресурсами: зменшення їхнього споживання (особливо невідновлюваних, таких як нафта і вугілля).

2. Використання екологічно дружніх технологій: негативний вплив на довкілля є меншим порівняно з іншими аналогічними технологіями.

3. Продукт або послуга має поліпшену екологічну характеристику на етапі використання (лаки/фарби на акриловій основі) або утилізації (безфосфатні мийні засоби, неламінована друкована продукція).

4. Управління відходами: збільшення кількості відходів для вторинного використання (органічні добрива, макулатура, скло, пластик) або для біорозкладання, зменшення кількості відходів, які не піддаються переробці (ПВХ-пластик тощо).

5. Просування екологічно дружнього способу життя.

III. Соціальний аспект

Поліпшення якості життя (добробуту) членів бізнес-проекту (соціальні програми, соціальні пакети, навчання персоналу).

1. Виробництво соціально важливої ​​(корисної) продукції (надання послуг).

2. Вплив продукту або сервісу на якість життя (добробут) споживачів (здорове харчування, спосіб життя, профілактика захворювань, розвиток інтелекту).

3. Внесок у вирішення соціальних проблем регіону (створення нових робочих місць, соціальні програми та акції для місцевої громади (споживачів), зокрема підтримка певних соціальних груп (людей з обмеженими можливостями, багатодітних родин, переселенців тощо).

IV. Масштабованість

Можливість реалізувати проект у регіоні, країні, світі.

V. Інноваційність

Використання світових технологій енергозбереження, що позитивно впливають на довкілля (сонячні батареї тощо). Створення власних унікальних технологій.

На вимогу експертів заявник подає додаткову інформацію.

ЯК ОЦІНЮЮТЬ

Загальна оцінка: max 60 балів.

Економічний аспект (25%): max 15 балів.

Екологічний аспект (25%): max 15 балів.

Соціальний аспект (25%): max 15 балів.

Масштабованість (15%): max 9 балів.

Інноваційність (10%): max 6 балів.

30 бізнес-рішень, що отримають найбільше балів, виходять у фінал конкурсу.

Журі конкурсу

Сергій Волков, старший програмний менеджер Програми Розвитку ООН.

Євген Хлобистов, Інститут економіки природокористування та сталого розвитку НАН України, доктор економічних наук, професор.

Ірина Новак, інституту демографії та соціальних досліджень НАН України, доктор економічних наук

Наталія Гозак,  єксперт Всесвітнього фонду природи (WWF),  голова  Екоклубу «Зелена хвиля».

Катерина Копчук, Фонд Східна Європа.

Родіон Колишко, директор департаменту розвитку трудового потенціалу та КСВ Федерації роботодавців України.

Ігор Гут, керуючий розвивати свій бізнес, засновник DYB Бізнес-клуб, учасник Несторівської групи,  один з лідерів української спільноти власників середніх бізнесів. (на согласовании).

Андрій Длігач, співзасновник Громадянської Платформи Нова Країна.

Олена Маслюківська, старший викладач кафедри екології Факультету природничих наук НаУКМА , кандидата економічних наук, магістр в галузі управління навколишнім середовищем Єльської школи лісового господарства та екологічних досліджень (США).

Юрій Логуш, президент Kyiv School of Economics (на согласовании).

За додатковою інформацією звертайтеся до координатора Олени Гладських:

e-mail: [email protected];

тел.: (067) 223 06 86;

fb: www.facebook.com/lena.gek

Детальніше про умови участі

на сторінці конкурсу http://stalo.delo.ua/

і на сторінці СТАЛО в Facebook

https://www.facebook.com/staloproject?fref=ts

Аплікаційна форма учасника за посиланням

Анкета-рекомендація від стейкхолдерів за посиланням

Завантажити Умови конкурсу (pdf)  -  http://stalo.delo.ua/upload/rules.pdf?2

З повагою, Олена Гладських,

керівник проекту СТАЛО,

редактор блоку Сталий розвиток, Delo.UA

Ekonomika Communication Hub

тел.: (067) 223 06 86;

[email protected]

 

 

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.