National Geographic Україна у рамках фестивалю соціальної відеореклами "Molodiya festival" (та спільно з фестивалем) оголошує конкурс на найкращу екорекламу.
У наших пріоритетах - конструктив, актуальність, свіжі ідеї, оригінальне художнє втілення, гумор та здорова іронія.
Найкращий екоролик отримає спеціальні нагороди від National Geographic Україна.
Учасники фестивалю у цій номінації також беруть участь у загальному конкурсі і мають нагоду отримати головні призи.
До участі беруться фільми тривалістю до трьох хвилин.
Призовий фонд фестивалю:
8 000 грн. - перше місце;
4 000 грн. - друге місце;
2 000 грн. - третє місце.
Роботи фіналістів та переможців демонструватимуться на телебаченні та в рамках всеукраїнських і міжнародних презентаційних програм.
"Molodiya festival" – це щорічний фестиваль, де молоді кінематографісти висловлюють свою громадянську позицію, озвучують свої ідеї щодо вирішення певних соціальних проблем мовою кіно.
Мета фестивалю: з одного боку – підтримати молодих кінотворців, з іншого – привернути увагу громадськості до українських та загальнолюдських соціальних проблем.
Особливий наголос фестиваль робить на проблемах екології.
Дедлайн: 30 вересня.
Коментарі