5 жовтня 2013 року відбудеться Третій міжнародний молодіжний фестиваль соціальної реклами «Інший погляд». Ти не байдужий? Зроби соціальну рекламу – розкажи іншим про те, що тебе хвилює.
Мета заходу – розповісти про соціальні проблеми молоді з позицій самої молоді, а також відшукати нестандартні, оригінальні ідеї для їх вирішення, залучити молодь до відкритого обговорення та привернути увагу широкої аудиторії до найактуальніших соціально значущих тем.
Умови участі:
У конкурсній програмі Фестивалю можуть брати участь школярі, студенти вищих навчальних закладів будь-якого рівня акредитації та молодь віком до 30 років. Це можуть бути окремі особи і групи осіб, представники молодіжних та дитячих громадських організацій.
Допускається як очна, так і заочна форма участі. Проект відкритий для конкурсантів із усіх регіонів.
Участь у Фестивалі безкоштовна.
Для участі у Фестивалі необхідно:
Проекти приймаються на конкурс у таких номінаціях:
1. Друкована продукція (плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо).
2. Відеоролик (до 120 секунд).
3. Аудіоролик (до 60 секунд).
4. Зовнішня реклама.
5. Інтернет-реклама.
6. Соціальна реклама ручної роботи.
7. Соціальний PR-проект (концепція проекту у вигляді презентації PowerPoint).
Зареєструватися та надіслати конкурсну роботу можна до 20 вересня 2013 року на сайті фестивалю за адресою.
Роботи оцінюватиме фахове журі, яке визначить переможців у кожній із номінацій у двох вікових групах (школярі; студенти та молодь до 30 років), а також володаря Гран-прі фестивалю.
Критерії оцінювання:
Кращі роботи будуть розміщені в інформаційному просторі України, а їх автори нагороджені призами.
У рамках конкурсу передбачено проведення майстер-класів із реклами та PR для учасників Фестивалю.
Технічні вимоги до робіт:
1. Друкована продукція – плакати, стікери, календарі, буклети, брошури, листівки тощо, які супроводжуються гаслом або іншим ідейним текстом, записані на CD у форматі JPEG/TIFF, із додатком чорно-білої роздруківки на аркуші паперу довільного формату.
2. Відеоролик – авторські відеоматеріали, записані на СD/DVD у форматах AVI, H.264/MPEG4, MPEG-1, MPEG-2, MKV (хронометраж – не більше 120 секунд). Кожен ролик подається окремим файлом (блоки не приймаються).
3. Аудіоролик – звуковий текст, який може супроводжуватися або бути музичним твором, записаний на CD у форматі MP3/WAV/АС3 (хронометраж – не більше 60 секунд), із додатком друкованого тексту ролика, кожен ролик подається окремим файлом.
4. Зовнішня реклама – ескіз біґборда, лайтбокса тощо, виконаний у довільній формі (комп’ютерна графіка, малюнок тощо). Комп’ютерна графіка має бути записана на CD у форматі JPEG/TIFF.
5. Інтернет-реклама – виконана засобами комп’ютерної графіки, записана на CD у форматі GIF, SWF.
6. Соціальна реклама ручної роботи – ескіз або макет, виконаний у довільній формі з будь-яких матеріалів (текстиль, глина, дерево тощо).
7. Соціальний PR-проект – презентація, виконана у програмі PowerPoint, із зазначенням завдань, ключової ідеї, пропонованих PR-заходів та очікуваних результатів реалізації проекту, записана на CD у форматах PPT, PPТX, ODP або PDF.
Допускається реєстрація для участі й завантаження матеріалів на сайті Фестивалю без подачі додаткових роздрукованих чи записаних на CD додатків.
Роботи, надіслані на Фестиваль, не рецензуються та не повертаються.
Коментарі