Для пошуку талановитих професійних художників та залучення їх до створення української марки, розширення тематичного спектра художніх поштових марок, поглиблення довіри та взаєморозуміння між підприємством та споживачами послуг поштового зв’язку, а також зміцнення авторитету Укрпошти як національного поштового оператора Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» оголошує конкурс на кращий ескіз до художньої поштової марки «Права клієнта як аспект прав людини».
Початок конкурсу приурочено до Всесвітнього дня захисту прав споживачів – 15 березня 2009 р., закінчення – до Всесвітнього дня пошти – 9 жовтня 2009 р..
Конкурсна робота полягає в розробці одного ескізу до художньої поштової марки заданої тематики. Робота може бути виконана будь-якою художньою технікою або за допомогою комп’ютерної графіки.
Ескіз має містити елементи, характерні для марки, а саме: текст «Україна», «Ukraina», номінал марки, герб України (у правому або лівому верхньому куті ескізу), рік видання – 2009 р. Бажано також зазначити назву марки. Зважаючи на те, що марка – це поштова мініатюра, деталі ескізу мають бути виразними за максимального зменшення масштабу малюнка.
Ескіз подається на аркуші паперу формату А-4 (без рамок та паспарту), а також в електронному вигляді (записаний на диск, формат зображення – з роздільною здатністю не менше 300 dpi), до ескізу додається невелике за обсягом пояснення зображення (до 0,5 аркуша ф.А4).
Учасник конкурсу разом з роботою надсилає:
Оцінка робіт здійснюється за такими критеріями:
Ескізи на конкурс надсилати на адресу: Відділ реклами та інформації Укрпошти, вул. Хрещатик, 22, м. Київ, 01001.
На конверті має бути позначка «На конкурс».
Кінцевий термін відправлення конкурсного твору − 31 травня 2009 року (за відбитком календарного штемпеля на конверті).
Підсумки конкурсу підбиваються на засіданні журі конкурсу - Редакційно-художній раді з питань видання поштових марок, маркованих конвертів і карток в Україні. Роботи розглядаються анонімно (під девізом).
Переможець конкурсу буде оголошений до 30 червня 2009 року. Переможцю конкурсу виплачується грошова винагорода в розмірі 3 000 грн.
Він розроблятиме оригінал-макет, який стане основою художньої поштової марки «Права клієнта як аспект прав людини» випуску 2009 року.
У рамках святкування Всесвітнього дня пошти 9 жовтня 2009 року відбудеться презентація нової художньої поштової марки «Права клієнта як аспект прав людини»
Коментарі