bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

«Зелене споживання» або «Молодь тестує якість»
03.03.2009

Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» на кращу учнівську роботу в рамках впровадження навчального курсу “Основи споживчих знань” ініційований Спільним проектом Європейського Союзу та Програми розвитку ООН, проводиться за сприяння Міністерства освіти і науки України.

Партнерами конкурсу є Фонд з питань тестування товарів Stiftung Warentest (Німеччина, Берлін) та Світова федерація споживачів Consumеrs International (Велика Британія, Лондон).

Мета конкурсу – підвищення обізнаності шкільної молоді в питаннях реалізації прав споживачів, формування навичок орієнтації на сучасному ринку товарів та послуг, виховання грамотної споживчої поведінки та культури, громадянської позиції та впливу на якість життя в контексті європейських стандартів.

У Конкурсі можуть брати участь учні загальноосвітніх навчальних закладів віком від 12 до 17 років (учні 6-11-х класів).
 

У 2008-2009 навчальному році визначено такі теми конкурсу:

  • для 12-14 років (7-8 класи) - “Зелене споживання”;
  • для 15-17 років (9-11 класи) - «Молодь тестує якість».

Фінансування Конкурсу здійснюється за кошти Спільного проекту Європейського Союзу та Програми розвитку ООН “Спільнота споживачів та громадські об’єднання”.

Конкурсні роботи подаються у вигляді проектів-досліджень якості товарів та послуг широкого вжитку за зазначеними темами за віковими категоріями. Проекти-дослідження можуть бути виконані індивідуально та групами учнів.

Роботи, що подаються на Конкурс мають бути виконані державною мовою у вигляді електронного текстового файлу обсягом не більше 10 сторінок тексту в форматі Microsoft Word, 14 кеглем через 1,5 інтервали, з додатками, що можуть містити схеми, малюнки, фото (не більше 1 Мб.).

Текстовий файл, що подається на конкурс, має обов’язково містити такі частини:

  • тема дослідження (обов’язково має бути зазначена назва товару чи послуги, які досліджуються);
  • обґрунтування (мета дослідження, чому саме даний об’єкт досліджується та що в даному об’єкті (продукті, товарі та послузі тощо досліджується);
  • етапи проведення дослідження (опис етапів та ілюстрація малюнками, схемами, фотографіями тощо);
  • інструменти дослідження (якими засобами проводилось дослідження, можливі методики);
  • виявлені результати дослідження (якість та відповідність стандартам та показникам, встановленим самими учасниками дослідження);
  • висновки та рекомендації щодо даного об’єкту дослідження (продукту, послуги та ін.) в плані поліпшення їх якості.

Всі роботи повинні мати помітку «Всеукраїнський конкурс «Молодь тестує якість» або «Зелене споживання».

У супровідних документах необхідно чітко вказати:

  • назву роботи;
  • прізвище, ім’я та по батькові учасника;
  • дату народження;
  • повну домашню адресу;
  • назву навчального закладу, клас, а також прізвище, ім’я, по батькові вчителя (викладача, керівника), який його (її) підготував до участі в Конкурсі.

Роботи, що не міститимуть даної інформації, до розгляду прийматися не будуть.

Конкурс проводиться з 20 лютого до 20 квітня 2009 у загальноосвітніх навчальних закладах.

До організаційної роботи залучаються методисти з економіки інститутів післядипломної педагогічної освіти, методисти районних методичних кабінетів та педагогічні працівники.

Підготовчий етап Конкурсу полягає в інформуванні місцевими органами управління освітою навчальних закладів про умови проведення та початок конкурсу. Інформація про конкурс та вимоги розміщені на Порталі споживача www.consumerinfo.org.ua

Конкурсні роботи учнів Черкаської області надсилаються обласному координатору до 10 квітня 2009 р. тільки в електронному вигляді та на електронних носіях за адресою: [email protected]. Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.
( Мойсеєвій С. Г.).

Обласні координатори надсилають конкурсні роботи претендентів (по 3 в кожній віковій категорії) тільки в електронному вигляді та на електронних носіях за адресами [email protected] або Україна або 01034, м. Київ, вул. Шовковична 30-б, офіс 26.

Ця адреса електронної пошти приховується від різних спамерських пошукових роботів. Щоб побачити її потрібно активувати Ява-скрипт.

Останній термін подання робіт – 15 квітня 2009 р.

Основними критеріями для визначення переможців Конкурсу (з урахуванням віку учасників) мають бути:

  • творчий підхід, оригінальне рішення у розкритті теми Конкурсу, оригінальна назва проекту дослідження;
  • актуальність обраної теми та оригінальність самого дослідження та творче його розкриття (зокрема, використання здоров’язберігаючих технологій;
  • світових стандартів якості товарів та послуг широкого вжитку;
  • збереження довкілля;
  • дотримання законодавства у галузі захисту прав споживачів, активна громадянська позиція щодо споживання й свідомого вибору товарів та послуг);
  • гармонійне та естетичне поєднання різних елементів змісту дослідження (опис методики та етапів дослідження, підписів, символів, окремих зображень, фото товарів, послуг та ін.).

Контакти

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.