bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс спікерів на конференцію «Благодійність : підзвітно, прозоро, публічно»

Розпочинається прийом заявок на виступи під час V Міжнародної конференції Українського форуму благодійників «Благодійність : підзвітно, прозоро, публічно», яка відбудеться в Києві 28 лютого 2013 року.

Мета Конференції: підвищення рівня суспільної довіри до благодійності шляхом популяризації прозорої, підзвітної та публічної діяльності благодійних інституцій.

Завдання Конференції:

  • Визначити основні критерії прозорості, підзвітності та публічності благодійності та їх роль у досягненні ефективності та сталого розвитку благодійних інституцій.
  • Ознайомити із найбільш поширеними інструментами, що забезпечують прозорість, підзвітність,  публічність благодійної діяльності.
  • Презентувати найкращі міжнародні та вітчизняні практики забезпечення благодійними фондами та організаціями відкритості власної діяльності.
  • Обговорити роль міжсекторного партнерства у формуванні позитивного ставлення українського суспільства до благодійності.

На конференції пропонується розглянути теми:

1.  Основні критерії прозорості, підзвітності та публічності благодійної діяльності.

Розкриття цієї теми включає наступні підтеми: основні принципи прозорості, підзвітності та публічності; довгостроковий вплив прозорості й підзвітності, а також ризики, пов’язані з ними; благодійне  та податкове законодавство,  бухгалтерський облік; антикорупційна політика; міжнародні та вітчизняні етичні стандарти та кодекси,  тощо.

2. Інструменти забезпечення прозорості, підзвітності та публічності благодійної діяльності.

Розкриття цієї теми включає наступні підтеми:  річні звіти благодійних інституцій та соціальні звіти бізнес-компаній, ефективне самоврядування (правління та наглядова рада), стратегії моніторингу та оцінки, посібники з управління та внутрішні політики, інструменти самооцінки, соціальний аудит, відповідальний фандрайзинг,  веб-сайти, комунікаційні стратегії тощо.

3. Найкращий досвід благодійних інституцій у розбудові власної відкритості.

Розкриття цієї теми включає :  історії успіху та досягнення надзвичайних результатів, пов’язаних із використанням різноманітних інструментів забезпечення прозорості, підзвітності та публічності власної діяльності різноманітними благодійними фондами та організаціями.

4. Роль міжсекторного партнерства у формуванні суспільної довіри до благодійності.

Розкриття цієї теми включає себе наступні підтеми: розвиток стратегічних партнерств задля досягнення публічності, прозорості та підзвітності; роль влади, бізнесу та ЗМІ у формуванні довіри до благодійності.

Учасники також можуть обговорити будь-які інші питання, які стосуються розвитку сектору благодійності.

Формати сесій на Конференції:

Планується, що на Конференції будуть використані такі формати роботи, які передбачають залучення широкого кола експертів:

  • круглі столи (обговорення певних тенденцій, актуальних тем у сфері благодійності у менш широкому колі учасників конференції, може бути представлено декілька презентацій тривалістю до 15 хвилин, виступи учасників з місць до 5 хвилин);
  • творчі майстерні (передача певних технологій, інструментів, методів, що були апробовані на практиці, може бути від двох до чотирьох презентацій тривалістю від 15 до 30 хвилин);
  • стендова доповідь (презентація діяльності організації, яку учасник представляє біля виставкового стенду (тривалість від 5 до 15 хвилин);
  • майстер клас (компактний курс підвищення кваліфікації з певної теми (тривалість 1,5 години).

Як оформити заявку на виступ:

Для оформлення заявки на виступ під час однієї з сесій на Конференції необхідно заповнити форму-заявку 1 та надіслати її в електронному вигляду до 30 листопада 2012 року. Прийом заявок закінчиться об 18:00 за київським часом.

Для оформлення заявки на проведення творчої майстерні або круглого столу (тривалість сесії - 1,5 години) необхідно заповнити форму-заявку 2 та надіслати її в електронному вигляду до 30 листопада 2012 року. Прийом заявок закінчиться об 18:00 за київським часом.

Електронна адреса для заявок:  anna.gulevska@ufb.org.ua.

Відбір заявок проводиться на конкурсній основі організаційним комітетом конференції. Про результати розгляду заявок буде оголошено не пізніше 31 грудня 2012 року.

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.