bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Конкурс ідей “Ефективні комунікації для ОГС” від ПРООН
09.02.2012

Проект ПРООН «Розвиток громадянського суспільства» оголошує Конкурс ідей «Ефективні комунікації для ОГС» (надалі – Конкурс) серед організацій громадянського суспільства.

Півфіналістам Конкурсу буде запропонована безкоштовна участь у п’ятиденному тренінгу з практичних навиків ефективних комунікацій, що буде проведений спеціалістами Reuters Corporation.

Фіналісти Конкурсу отримають гранти для реалізації власних міні-проектів з впровадження комунікаційних заходів та розробки комунікаційних продуктів.

Мета: надати організаціям громадянського суспільства більше навиків та знань з використання комунікаційних інструментів, що найбільш вдало підійдуть їхньому виду діяльності, створюючи інформаційні приводи та новини в більш широкому контексті, та здійснюючи активнішу комунікацію з цільовою аудиторією та іншими учасниками процесу.

До участі в Конкурсі запрошуються представники зареєстрованих громадських і благодійних організацій, які відповідають наступним вимогам:

  • Організації, що спеціалізуються у наступних тематичних напрямках:

    - Представлення інтересів вразливих верств населення (люди з інвалідністю; вразливі категорії дітей, молоді та жінок; особи, що утримуються під вартою, тощо);
    - Збільшення прозорості та підвищення відповідальності влади;
    - Захист прав людини.
  • Мінімум 2 роки успішного досвіду діяльності організації у вищезазначених напрямках;
  • Підтверджений намір здійснити конкретні комунікаційні заходи в найближчі місяці для досягнення цілей організації.

Відбір півфіналістів для участі в тренінгу здійснюватиметься на підставі аналізу електронних заявок, які включатимуть короткий опис креативних ідей міні-проектів (комунікаційних заходів, комунікаційних продуктів тощо).

Тренінг відбудеться в березні в Києві і включатиме наступні навчальні теми:

  • Визначення цільових аудиторій;
  • Формування повідомлень;
  • Вибір відповідних медіа;
  • Використання он-лайн простору для здійснення адвокасі-кампаній;
  • Переваги та ризики використання традиційних медіа для поширення інформації;
  • Медіа-грамотність у сфері новітніх каналів та способів комунікації;
  • За межами прес-релізу: основні концепції та цілеспрямовані кампанії, тощо.

Під час тренінгу учасники також матимуть можливість вдосконалити ідеї власних міні-проектів.

За результатами доопрацьованих ідей комунікаційних міні-проектів, компетентне журі визначить переможців Конкурсу, які отримують фінансування для реалізації міні-проектів (у розмірі до $5,000).

Термін реалізації проектів – до 2-х місяців.

Кінцевий термін подачі заявки на участь у конкурсі – 27 лютого 2012 р.

Заявка на участь у Конкурсі подається в електронній формі, яка доступна  цим посиланням на сайті проекту csdp.org.ua (розділ «Новини»).

Контакти

  • Вікторія Сбуелц
  • Проек ПРООН “Розвиток громадянського суспільства”
  • [email protected]
  • +38-044-584-3471
  • http://csdp.org.ua/

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.