bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз

Тендер на забезпечення матеріально-технічного супроводу тренінгів

Національний комітет Товариства Червоного Хреста України (Організатор тендеру, Замовник) – провідна гуманітарна організація України, яка покращує життя найбільш нужденних шляхом адресної допомоги та через поширення знань про гуманітарні права та цінності, яка є уповноваженим з сприяння органам державної влади в їх діяльності в гуманітарній сфер.

Загальна інформація про проект

Українська недержавна організація Товариство Червоного Хреста України (далі – ТЧХУ) в рамках суб-грантової угоди з Основним реципієнтом Глобального фонду - Благодійним фондом «Розвиток України» виконує програму «Медико-соціальний супровід та формування прихильності до лікування туберкульозу», націлену на надання соціальних послуг пацієнтам та формування прихильності до лікування у пацієнтів, хворих на туберкульоз (далі – ТБ) для закінчення лікування. Сферою діяльності ТЧХУ є догляд і підтримка, немедичний супровід хворих на ТБ. ТЧХУ є організацією, що має добре розгалужену мережу представництв на рівні кожного району в Україні, що становить особливу важливість з точки зору можливості доступу до представників вразливих груп.  

При ТЧХУ працюють спеціально підготовлені медсестри та волонтери, які здійснюють соціальний супровід та немедичний догляд за хворими пацієнтами, забезпечують соціальну мобілізацію та підтримку, що є важливим елементом, спрямованим на покращення відповідності послуг з ТБ на рівні громади, а також проводять інші заходи з формування прихильності до лікування ТБ.

В рамках проекту ТЧХУ передбачається проведення навчальних тренінгів для
підготовки патронажних сестер ТЧХУ і волонтерів в громадах з питань СТОП ТБ стратегії для покращення дотримання вразливою групою режиму прихильності до виявлення і лікування ТБ. Передбачається, що комплексна освіта для патронажних сестер і волонтерів щодо стратегії Стоп ТБ забезпечить потужний розвиток соціальної мобілізації та підтримки потенціалу до подолання епідемії з ТБ.

ТЧХУ оголошує тендер на забезпечення матеріально-технічного супроводу
навчальних тренінгів
для патронажних сестер ТЧХУ і волонтерів в громадах з питань СТОП ТБ стратегії, що проводяться Замовником, серед юридичних осіб.

Мета та предмет конкурсу:

Метою конкурсу комерційних пропозицій є вибір постачальника послуг з матеріально-технічного супроводу заходів (далі – Сервіс-провайдер), що проводяться Замовником.  Предметом конкурсу комерційних пропозицій є пропозиція та інші документи, форма та зміст яких мають відповідати умовам, викладеним у цьому технічному завданні.

Вимоги до кваліфікаційних характеристик учасників тендеру на надання
вищезазначених послуг:
 

  • Юридична особа за законодавством України;
  • Наявність досвіду роботи в сфері надання послуг з матеріально - технічного
    забезпечення різноманітних заходів (включаючи, тренінги, конференції, виїзні семінари, круглі столи) не менше 3 років, підтвердженого документально;
  • Наявність власних ресурсів, необхідних для забезпечення проведення заходів (управлінський та обслуговуючий персонал, транспортні та технічні засоби, тощо);

Вимоги щодо змісту тендерної пропозиції на надання послуг з матеріально -
технічного забезпечення заходів:

  • Надання послуг на всій території України;
  • Пропозиція повинна доводити можливість надання широкого спектру послуг,
    включаючи, але не обмежуючи перелік нижчезазначеними послугами, підготовку місця проведення заходу, забезпечення проживання учасників та харчування, надання транспортних послуг, забезпечення технічної підтримки для проведення заходу, тощо.
  • Швидкість зворотного зв‘язку та механізм співпраці;
  • Термін дії договору – 8 місяців з правом перегляду умов договору за ініціативою Замовника. При задовільній оцінці надання послуг Сервіс–провайдером, дія контракту може бути продовжена автоматично; 
  • Призначення постійного менеджера, який координує всі етапи надання послуг.

Перелік документів, які мають бути надані учасником конкурсу:

  1. Заповнена форма для участі у тендері («Загальна інформація про компанію», Додаток 1).
  2. Свідоцтво про державну реєстрацію (копія).
  3. Копія Статуту або іншого установчого документу.
  4. Копія довідки ЄДРПОУ.
  5. Копія документу про статус платника податків.
  6. Перелік основних видів послуг, що надаються учасником конкурсу, із зазначенням їх стандартної вартості/ відсотка комісійних.
  7. Перелік власних ресурсів, наявних у учасника тендеру для надання послуг з матеріально - технічного забезпечення заходів (управлінський та обслуговуючий персонал, транспортні та технічні засоби, тощо).
  8. Попередній кошторис комплексного забезпечення заходів на підставі цін, що діють на момент складення такого кошторису, із зазначенням дати його складення («Технічне завдання на проведення конкурсу», Додаток 2).
  9.  Договір надання послуг з матеріально - технічного забезпечення заходів (проект).
  10. Будь-які інші документи, що, на думку учасника конкурсу, можуть бути корисними у прийнятті рішення (листи-рекомендації, тощо).

Критерії відбору тендерних пропозицій:

  • зміст та комплексність документів;
  • повнота та якість поданої заявки;
  • підтверджений досвід у сфері надання послуг з матеріально-технічного
    забезпечення заходів.

До участі у тендері допускаються тендерні заявки, які повністю відповідають
умовам тендеру. Пропозицією, що відповідає умовам тендеру, вважається пропозиція,  що узгоджується з усіма умовами та термінами тендерної документації.

Обсяг робіт 

Протягом дії Проекту планується провести: 20 триденних тренінгів в містах - обласних центрах: Донецьку, Дніпропетровську, Харкові, Миколаєві, Києві, Львові. Кількість учасників одного тренінгу – 30 слухачів. Час проведення – з 9.00 до 18.00 у робочі дні.

Час проведення – з 9.00 до 18.00 у робочі дні.

Вимоги до Сервіс-провайдера щодо матеріально-технічного супроводу тренінгів
Сервіс-провайдер повинен:

  • зустріти, забезпечити (в разі необхідності) транспортом (міні бус) та супроводити тренерів та слухачів тренінгів до місця проживання або проходження тренінгу;
  • забезпечити фінансування проїзду (поїзд або автобус) іногородніх учасників тренінгу;
  • забезпечити проживання в готелі (замовити готель для кожного учасника, оплатити проживання в готелі) – для іногородніх учасників по 2 чоловіки в одному номері готелю, для тренерів – 1 тренер в одномісному номері, готель має бути визначений, як не менше двозірковий за класифікацією готелів;
  • забезпечити харчування учасників тренінгу: сніданок, обід, вечеря. На протязі всього тренінгу 2 кофе-паузи на день з забезпеченням водою, чаєм, кавою, цукром, печивом;  
  • забезпечити слухачів і тренерів папками учасників, включаючи модулі з програмою тренінгу (надані Замовником), канцтоварами згідно Додатку 2, інформаційно-методичні та інформаційно-просвітницькі матеріали в разі надання їх Замовником;
  • забезпечити приміщення для проведення тренінгу;
  • забезпечити належне обладнання та устаткування для проведення тренінгу: 2 фліп-чарти, комп’ютер, мультимедійний проектор.

Звітування Сервіс-провайдера

По завершенню кожного тренінгу Сервіс-провайдер повинен підготувати звіт та не
пізніше 5 (п’яти) робочих днів направити його Замовнику.

Звіт повинен включати наступне:

  • фінансовий звіт з первинною документацією (проїзні квитки, рахунки за оплату готелю, харчування, трансферів т.і.);
  • списки учасників з адресами, телефонами, електронною поштою, займаними
    посадами;
  • кольорові фотографії (10 х 15 см) загального плану учасників тренінгу та
    тренерської команди (не менше трьох фотографій);

Мова звітів – українська (російська).

Обов’язки Замовника

Замовник надає в розпорядження Сервіс-провайдера:

  • кандидатури тренерів для проведення тренінгів;
  • списки слухачів на кожний тренінг.

Термін надання послуг та період виконання контракту - 8 місяців. Початок робіт -
червень 2011 року. Завдання повинні виконуватись відповідно до графіку (плану), який готує та затверджує Замовник.

Учасники тендеру погоджуються з тим, що Організатор тендеру не повертає
матеріали, подані на будь-якій стадії проведення тендеру без спеціальної вимоги учасника,  викладеної в письмовій формі та належним чином надісланої Організатору тендеру. Якщо учасник тендеру протягом місяця від дня оголошення його результатів не пред’явив вимогу про повернення йому надісланих на тендер матеріалів та документів, вважається,  що Організатор тендеру має право володіння ними.

Визначення переможця тендеру, винагорода

У результаті оцінки тендерних пропозицій тендерною комісією буде рекомендовано
переможця тендеру. Оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись Тендерною комісією на власний розсуд, виходячи з власного бачення мети, цілей та завдань тендеру.

Остаточне рішення щодо переможця тендеру приймає Організатор тендеру.
Винагородою переможцеві тендеру буде укладення контракту/договору з
Організатором тендеру на «Забезпечення матеріально-технічного супроводу навчальних тренінгів для патронажних сестер ТЧХУ і волонтерів в громадах з питань СТОП ТБ стратегії». Відповідальність Організатора тендеру не виходить за межі винагороди, визначеної умовами тендеру.

Кінцевий термін подання заявок: 3 червня 2011 р. до 12.00. Реєстрація тендерних
пропозицій завершується о 12.00 3 червня 2011 р. Пропозиції надіслані пізніше
зазначеного терміну до розгляду не приймаються.

Процедура відкриття конвертів з надісланими пропозиціями відбудеться в офісі
ТЧХУ 3 червня р. о 14.00. Усі заявники запрошуються до участі в засіданні Комісії з
розкриття конвертів.

Тендерна пропозиція надсилається українською або російською мовами на паперових носіях в запечатаних конвертах за поштовою адресою: м. Київ, 01004,
вул. Пушкінська 30, Товариство Червоного Хреста України, до уваги Алли Хабарової.

Зверніть увагу, електронною поштою заявка не надсилається!

В електронному вигляді заявка має бути подана разом із роздрукованою версією заявки (на компакт-диску).

Тендерні заявки залишаються чинними протягом 90 днів з моменту подання.

За додатковими консультаціями звертайтесь в офіс Товариства Червоного Хреста
України за телефонами: (+380 44) 235-01-57, 235-03-34, контактні особи: Хмарський
Валерій Петрович (менеджер з навчання проекту) за електронною адресою
national@redcross.org.ua.

Оголошення про конкурс комерційних пропозицій розміщене на веб-сайті Товариства Червоного Хреста України.

Оригінал оголошення про тендер, роздрукований із вказаного веб-сайту одразу після розміщення такого оголошення та завірений підписом і печаткою Організатора тендеру,  зберігається у Товаристві Червоного Хреста України.

Організатор тендеру не несе відповідальності за роботу пошти України, за будь-які
поштові помилки, внаслідок яких матеріали (тендерна пропозиція, бюджет чи будь-які інші документи, необхідні для участі у тендері) учасників тендеру не надійшли, надійшли із запізненням, були загублені чи пошкоджені; за роботу операторів зв’язку; у випадку виникнення форс-мажорних обставин. Організатор тендеру не несе відповідальності за неможливість контакту з учасником тендеру, якщо будь-яка інформація про учасника тендеру повідомлена неправильно. Учасник несе особисту відповідальність за достовірність наданої ним інформації.

Участю у тендері учасник безумовно погоджується з усіма умовами тендеру та бере на себе обов’язок їх належно виконувати.

У випадку виникнення ситуації, що припускає неоднозначне тлумачення умов тендеру,  та/або питань, не врегульованих умовами тендеру, остаточне рішення приймається Організатором тендеру. Рішення Організатора тендеру є остаточним та оскарженню не підлягає.

Зверніть, будь ласка, увагу:

  • заявки на тендер, які надійдуть до Товариства Червоного Хрести України після вказаного в оголошенні терміну, не розглядатимуться;
  • про результати тендеру переможця повідомлять письмово не пізніше 10 червня 2011 р.;
  • результати тендеру будуть оприлюднені шляхом розміщення на веб-сайті Товариства Червоного Хрести України.


 

 

Контакти

Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 0  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi



Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.