•  

+ Пiдписатися

Джентельменський набір комунікаційних інструментів для громадської організації   

Останнім часом доводиться спілкуватися з представниками новостворених громадських організацій, ініціатив, які виникли завдяки чи після Майдану-2. Традиційні питання - з чого почити, що і як потрібно робити, щоб досягати своєї мети. А так як останні 7 років завдяки ГУРТу була змога поспостерігати за тим, які інструменти використовують громадські організації і які з них працюють, то вирішив поділитися своїми міркуваннями. Формуючи цей список, виходив з припущення - організація не має багато ресурсів (людських, фінансових), не має власного сайту, але має цілі, і хоче найбільш ефективно досягати бажаних результатів. 
 
 
1. Профіль в LinkedIn
 
Мета: представити організацію для потенційних закордонних партнерів або донорів.
Стратегія: створити англомовний профіль у LinkedIn, надавши максимум потенційно корисної інформації: місія організації, завдання, послуги, діяльність, працівники/волонтери/правління (додати до сторінки, якщо вони зареєстровані у цій мережі). Знайти знайомих друзів за кордоном і поінформувати їх про таку сторінку і попросити підписатися або поінформувати тих, хто цікавиться тематикою, якою опікується організація.
 
 
2. Сторінка організації у Facebook
 
Мета: залучати та взаємодіяти з спільнотою, представити організацію для широкої громадськості чи просувати тему, яку організація піднімає.
Стратегія: щоденні та регулярні короткі записи з посиланням на графіку (фото/відео), новини організації на сайтах інших організацій, матеріали, пов'язані з тематикою, якою опікується організація або які транслюють ключові повідомлення організації. Подумайте про хештеги, які будуть використовувати інші користувачі для того, щоб відфільтрувати ваші повідомлення (статуси) за певною тематикою. 
 
 
3. Профіль в Twitter
 
Мета: оперативно інформувати свою спільноту, особливо медійників про незвичайні або такі події/моменти з робочого життя, які містять інформаційний привід і/або можуть бути використані для створення статей, оглядів, блогів, новин іншими ЗМІ.
Стратегія: щоденні потенційно новинні твіти з корисними посиланнями/фотографіями, які транслюють ключові повідомлення вашої організації. Подумайте про хештеги, які будуть використовувати інші користувачі для того, щоб відфільтрувати ваші твіти за певною тематикою. 
 
 
4. YouTube-канал
 
Мета: представити найцікавіші моменти з життя вашої організації для зацікавлених аудиторій у короткому мультимедійному форматі: онлайн-заходи, соціальна реклама, короткі інтерв’ю, відеозвернення, привітання, звіти у форматі короткої динамічної інфографіки тощо.
 
Стретегія: створити канал, вдало описати його змістовне наповнення. Під час завантаження відео не лінуйтеся робити зрозумілий опис того, що передає відео. Створюйте списки для свого відео, щоб спільнота легко знаходила і орієнтувалася в тому контенті, який ви пропонуєте. Подумати про ключові слова, які будуть використовуватися під час завантаження відео-матеріалів.
 
 
5. Інформаційна присутність на ГУРТі*
 
Мета: жива присутність в інформаційному просторі громадських, благодійних, донорських організацій, пошук партнерів всередині країни, формування експертизи у певній сфері.
Стратегія:
  • Розміщення коротких, але змістовних новин про ініціативи, досягнення організації у розділі для місцевих  новин - ІнФорматор. Якщо Ви розмістите свій прес-реліз про локальну ініціативу в інший розділ на порталі, скажімо, в Актуальне, то є висока ймовірність, що модератори порталу перенесуть її саме в цей розділ (ІнФорматор).
  • Періодичне розміщення аналітичних матеріалів, які аргументовано піднімають певну проблему і пропонують шляхи вирішення або історії з досвіду роботи вашої організації, які містять наснажуючий, розвитковий та навчальний компонент у розліл Статті
  • Регулярне розміщення коротких записів у своєму блозі, які піднімають певну проблему, містять наснажуючий, розвитковий та навчальний компонент і допомагають користувачам порталу усвідомити, що ви можете бути експертом для них у певній сфері і при нагоді - допомогти вирішити їх конкретну проблему.
  • Розміщення можливостей, які пропонує Ваша організація для широкої аудиторії у розділах Події, Конференції, Тренінги, Конкурси, Вакансії, Партнерства. Портал непогано індексується Google, тому розміщуючи свої новини на ГУРТі ви зможете ще й на SEO-просуванні заощадити. Найцікавіші матеріали з порталу потрапляють у щотижневий бюлетень ГУРТа, аудиторія якого  - більше 12000 підписників. До речі, майте на увазі, що якщо вашими можливостями чи новинами хтось зацікавився, відкоментував, а ви свідомо проігнорували і не відповіли на коментар протягом найближчого часу (день-два), то є висока ймовірність, що більше ваші новини на порталі ГУРТ можуть не з’явитися :).

* Статистика порталу ГУРТ: https://gurt.org.ua/statistic/charts/. 

Звичайно, цей перелік - не істина в останній інстанції. Тому буду вдячний за відгуки щодо використання запропонованих інструментів. Якщо з здоровим глуздом їх використовувати, то результат завжди буде :).  Успіхів у застосуванні!
Share
Чи вважаєте цей матеріал корисним + Так 13  - Нi  

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi

Мої активи

Нові можливості з ГУРТом!


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.