bg-img bg-img bg-img
Увiйти в ГУРТ
Забули пароль?

Ще не з нами? Зареєструйтесь зараз


+ Пiдписатися

Зі Львова до Ватикану на велосипеді задля збору коштів для неповносправних дітей. Приєднуйтесь!   

Друзі, команда #bike4good та я раді вітати вас на офіційному блозі! Створили його, щоб якомога повніше передати атмосферу подорожі, познайомити вас із місцями та людьми, яких надішле нам доля, а також донести щось більше, ніж "bike4good передає вітання з ...".

Цього разу прямую до Будапешта і зі мною вже встигли трапитись перші пригоди. Ну що, поїхали? 

На своєму шляху зрозумів, що "нічні" вороги це:

1. Знак "інформація". Знаходячись у цілковитій темряві, допитливий велосипедист починає крутити головою. Як наслідок, ризикує сам потрапити у володіння місцевої громади - зокрема, у канаву.

2. Суіцидальні велосипедисти-невидимки. Такі суб'єкти не мають не те що сигнального жилету/ліхтаря чи звичайних габаритів, але і вдягаються у виключно чорний одяг. Розпізнати велосипелиста-невидимку дуже легко: він раптово з'явиться перед вами як раз за секунду після того, як гальмування чи маневрування задля уникнення зіштовхнення стануть неможливі. До цього моменту такі велосипедисти терпляче несуть свою варту у ночі, майстерно ухиляючись від будь-яких спроб їх виявити. Єдина можливість виявити їх на дистанції - аудиальна: оскільки ви не єдиний суб'єкт/об'єкт на дорозі, із яким можна зіштовхнутись, велосипедист-невидимка може недочекатись вас і обрати іншу жертву. І ви про це дізнаєтесь.

3. Емінем (небезпечний як вночі, так і у день). Цей хлопець у ваших вухах може призвести до неконтрольованого і різкого руху усього вашого тіла (і як наслідок - велосипеда), що підвищує вірогідність мандрівки до канави на 10-50%. У той же час, з вірогідністю у 60% спричинює викрикування вами найбільш зрозумілих його куплетів, що у разі достатньо якісного виконання унеможливлює зіштовхнення із велосипедистами-невидимками.

В усіх випадках збільшує вашу працездатність на 10-30% та усуває ризик зацікавлення табличкою 'інформація'.

Закінчилась нічна дорога та я встиг отримати свій перший штраф. "Як?" -питала мене команда. Зараз розповім. 

Я їхав ровером по автобану Е71 Gyöngyös-Budapest. І не бачив у цьому ніякої проблеми, поки не побачив у дзеркалі заднього виду поліцейську машину з мигалками, а у ній - Takács Zoltán. На відміну від мене, Золтан проблему бачив:

- В Угорщині є дороги, великі дороги і дуже великі дороги. Велосипеду не можна на великі і дуже великі дороги. От приїде далекобійник з України такою дорогою, задрімає за кермом - і все.

Як бачите, Золтан недооцінює мою живучість та карму. Але і я не правий: одна справа - їздити просто "великими дорогами" цілий день через те, що іншої дороги просто нема (учора), і геть інша - проїхати 30 (!) км найбільшою (!!) у країні трасою і збиратись подолати таким же чином ще 60. Побачивши у дзеркальці машину Золтана, я вирішив, що це на краще - і не помилився.

Окрім мінімального штрафу отримав знайомство із чудовою людиною, яка не тільки розповіла мені про приховані у лісах "маленькі" дороги, але і запросила до себе переночувати, дізнавшись, що я мандрую зі спальником. Цього разу у мене вже була домовленість, але ми неодмінно зустрінемось ще раз, Золтане - і, можливо, це буде у Києві, де у мене буде можливість віддячити тим самим.

Budapest

Мій шлях до Будапешту був незабутнім. Про місто, виникнення та завдання проекту та як зробити власний внесок у добру справу - дивіться у відео на youtube-каналі https://www.youtube.com/watch?v=3Q4Jyu0o-pQ

До нових незабутніх зустрічей!

P.S. пишіть питання щодо подорожі у коментарях - з радістю відповімо на них! 

 

 

Коментарі

  •   Пiдписатися на новi


Щоб розмістити свою новину, відкоментувати чи скопіювати потрібний текст, зареєструйтеся та на портал.